آدامسی که قابل شارژ است

معمولا از دست رفتن طعم آدامس موجب می‌شود آن را دور بیندازید، اما با این آدامس‌های جدید دیگر نگران بی‌مزه شدن آن نباشید.

آدامسی که قابل شارژ استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز دوشنبه گروهی از محققان ژاپنی در همایش تکنولوژیک واقع در برلین، از آدامس برقی که با حرکات فک و زبان شارژ می‌شود، رونمایی کردند.

این آدامس با قدرت الکترونیکی که دارد، طعم و مزه بی پایانی داشته  و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.چنین اختراعی، به احتمال زیاد، هرگز در قفسه سوپرمارکت نزدیک خانه شما موجود نخواهد بود و تنها برای بهبود دنیای آیندگان چنین فناوری در نظر گرفته شده است.

دانشمندان با دستکاری سیستم چشایی در این آدامس توانستند به موفقیت چشمگیری برسند.در این آدامس وسیله‌ای  به اندازه یک سکه بسیار کوچک تعبیه شده است که قابلیت انعطاف داشته و با برخورد با بزاق دهان یک جریان الکتریکی ثابت ایجاد می‌شود.

زمانی که برق به زبان برخورد می‌کند، حس دردی در شخص مصرف کننده ایجاد نشده و تا زمانی که جویدن متوقف شود ،فرد هنوز طعم اولیه را احساس می‌کند.

جالب است بدانید این آدامس در حال حاضر در دو طعم تلخ و شور موجود است.


بیشتر بخوانید: آثار بدسلیقه ترین هنرمند ژاپنی +تصاویر 


آدامسی که قابل شارژ است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۶:۰۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۷
خخخخخ.چه چیزا ما دهه شصتیا آدامس شیک و بادکنکی رو وقتی استفاده میکردیم بعد از رفتن مزه اش میزاشتیم تو یخچال بعد دو ساعت دوباره اون مزه اش برمیگشت...کیا یادشونه؟؟؟؟؟؟ یادش بخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
چقدر چندش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
حتماً سرتان زاست .
آخرین اخبار