مافی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انتخاب آخوندی به عنوان شهردار برای شورای شهر هزینه خواهد داشت/محسن هاشمی را ترجیح می‌دهم

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد گزینه‌های شورای شهری‌ها آخوندی است، گفت:  در این صورت شورای شهر باید هزینه انتخاب خود را بپردازد.


انتخاب آخوندی به عنوان شهردار برای شورای شهری‌ها هزینه خواهد داشتپروانه مافی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره انتخاب شهردار تهران و نامزدهای مطرح شده برای این سمت گفت: افرادی برای شهردار شدن به شورای شهر معرفی شدند اما شورای شهر طبق قواعد خودشان باید صلاحیت این افراد را بررسی کند.

وی از  جلسه‌ای مشترک نماینده‌های تهران با شورای شهر تهران به منظور انتخاب شهردار در دو هفته گذشته خبر داد و در توصیه‌ای برای انتخاب شهردار به شورای شهر، تاکید کرد: اعضای شورای شهر باید بدانند که فرصت برای انتخاب شهردار کم است چرا که یک سال و نیم از وقت آنان برای مدیریت شهری گذشته است.

مافی تصریح کرد: شورای شهری‌ها بدانند اگر بخواهند شهرداری را انتخاب کنند که تجربه‌های موفق شهرداری و سابقه لازم را در این عرصه نداشته باشد و بدنه شهرداری همراهش نباشد، طبعا شهردار موفقی نخواهد شد چراکه مجموعه کارکنان شهرداری در سازمان‌ها، شرکت‌ها، نهاد‌ها و خود شهرداری با آن فرد همراه نخواهند بود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: شورا باید برای انتخاب شهردار دقت، سرعت، در انتخاب شهردار داشته باشند و کسی را انتخاب کنند که سابقه موفقی در کار شهرداری داشته باشند.

مافی درباره ارجحیت انتخاب محسن هاشمی با آخوندی تصریح کرد: انتخاب محسن هاشمی به عنوان شهردار انتخاب مناسبی است و شخصا محسن هاشمی را ترجیح می‌دهم.

وی در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد گزینه‌های شورای شهری‌ها آخوندی است، خاطرنشان کرد:  در این صورت شورای شهر باید هزینه انتخاب خود را بپردازد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، آخوندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
از همان ابتدای وردو هاشمی برای اینکار مد نظر بود و برنامه ریزی شده
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۴:۳۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
مرد اخمو ! چقدر می گیری ؛ دست از سر مردم برداری ؟!!!
-
reza
۱۳:۲۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
چون آخوندی در مسکن مهر و مسکن زلزله زدگان و مسکن اجتماعی خیلی موفق عمل کرده است شهردار تهران شود تهران شبیه بهشت خواهد شد
آخرین اخبار