ورود جمعیت خارج از ظرفیت و بدون بلیت به ورزشگاه آزادی ممنوع است

رئیس کمیته مسابقات AFC درباره نحوه حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه پرسپولیس، صبح امروز سه‌شنبه، نشستی بین مسئولان کمیته‌های ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، ناظرین آن‌ها در AFC و تعدادی از مدیران فدراسیون فوتبال و مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بررسی آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی

در این نشست موارد گوناگونی، چون آخرین وضعیت تعمیرات و بهسازی ورزشگاه آزادی و بخش‌های مختلف آن مانند؛ پاویون، VIP و VVIP جایگاه خبرنگاران داخلی و خارجی، میکسزون، دفتر و دبیرخانه کمیته مسابقات AFC، رختکن‌ها، ارتقا سیستم صوتی و ... مورد بحث و قرار گرفت و گزارشی ارایه شد.

در ادامه در خصوص نحوه بلیت فروشی، چگونگی ورود و خروج تماشاگران و میهمانان و استقرار آن‌ها در جایگاه‌های مربوطه نیز گفتگو شد.

ورود جمعیت خارج از ظرفیت و بدون بلیت ممنوع

یکی از مهمترین نکاتی که در جلسه صبح امروز مورد تاکید رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون قرار گرفت؛ موضوع تماشاگران و برقراری نظم و امنیت در این حوزه بود.

پاول لوزانوف بعد از اطلاع از نحوه بلیت فروشی، تاکید کرد که تماشاگر بدون بلیت نباید در ورزشگاه حضور پیدا کنند و باید از ورود افراد، خارج از ظرفیت جلوگیری شود و در محیط و فضای ورزشگاه حضور پیدا نکنند.

ورود نفرات اضافه و تماشاگران بدون بلیت به ورزشگاه آزادی ممنوع است

برپایی جلسات مداوم برای هماهنگی بین کمیته‌ها

در جلسه صبح امروز همچنین مقرر شد بین نمایندگان و ناظران کنفدراسیون و نفرات متناظر آن‌ها در کمیته‌های کار باشگاه و فدراسیون، جلسات مداومی برای ایجاد هماهنگی تشکیل شود. همچنین نحوه صدور و تحویل کارت‌های خبرنگاری بررسی شد.


بیشتر بخوانید:کاپیتان پرسپولیس فیزیوتراپی را آغاز کرد

شاه محمدی: در آزادی همه چیز فرق می‌کند/ کاشیما را ۳ هیچ می‌بریم

آشنایی با تیم الشحانیه/ رضاییان شاگرد سرمربی سابق اتلتیکومادرید شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار