بارندگی تا پایان هفته ادامه دارد

بارندگی‌ها به تناوب تا پایان هفته‌ در استان بوشهر ادامه دارد و از ابتدای هفته آینده دو سامانه بارشی جدید وارد استان می شود.

بارندگی تا پایان هفته جاری ادامه داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هواشناسی استان بوشهر در اطلاعیه ای اعلام کرد هفته آینده جو استان به طور متوالی تحت تاثیر دو سامانه بارشی قرار می گیرد و آسمان استان  ابری و بارانی می شود.

به این ترتیب، شنبه سامانه بارشی اول، موج جدیدی از بارندگی‌ها در استان آغاز می‌شود و به تدریج یکشنبه و دوشنبه ضمن تشدید و تقویت ناپایداری‌های جوی، بارندگی به صورت رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد در استان ادامه خواهد یافت.

براساس اعلام هواشناسی، با توجه به تشدید بارش‌ها در روز یکشنبه احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

با خروج این سامانه از استان، سامانه بارشی دوم از سه شنبه  وارد استان می‌شود که جزئیات بیشتر در مورد نحوه فعالیت این سامانه در هشدار‌های بعدی اطلاع رسانی می‌شود.

همزمان با ناپایداری‌های جوی در هفته‌ آینده، به سبب وزش باد شدید و گاهی تندباد‌های لحظه‌ای خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود. توصیه می‌شود در هنگام دریانوردی ملاحظات ایمنی مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام/م

خلیج فارس به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.