دستگاه‌های رای‌گیری انتخابات آمریکا به طور خودکار نامزد جمهوری‌خواه را انتخاب می‌کنند!+ فیلم

ویدئویی از داخل یک اتاق رای‌گیری در ایالت ایندیانا برای روزنامه ایندیپندنت ارسال شده است که نشان می‌دهد دستگاه رای‌گیری به طور خودکار گزینه نامزد جمهوری‌خواه را انتخاب می‌کند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از داخل یک اتاق رای گیری در ایالت ایندیانا برای پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت ارسال شده است که نشان می دهد رای دهنده در حالی که نهایت تلاش خود را می کند تا به نامزد دموکرات رای دهد، اما دستگاه رای گیری به طور خودکار گزینه نامزد جمهوری خواه را انتخاب می کند.

فرستنده این ویدئو که نخواست نامش فاش شود در حالی که قصد دارد با لمس گزینه «توبی بک» به نامزد دموکرات رای دهد اما دستگاه به طور خودکار کنار گزینه «جیم بایرد» نامزد جمهوری خواهد علامت  می زند.

ویدئوهای دیگر او در حالی که سعی دارد به نامزدهای دموکرات شهر واباش  از توابع ایالت ایندیانا رای دهد نیز نشان می دهد، امکان رای دادن فقط به نامزدهای جمهوری خواه میسر است.

او به ایندیپندنت گفت: هر بار که سعی می کردم به نامزدهای دموکرات رای دهم، دستگاه به طور خودکار کنار نام نامزدهای جمهوری خواه علامت می زد.

انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا روز گذشته (سه‌شنبه) از ایالت‌های شرقی آمریکا که به لحاظ زمانی جلوتر از ایالت‌های غربی هستند، آغاز شد. در این انتخابات سرنوشت تمام ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان و ۳۵ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنای آمریکا مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۲۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۷
چقدر جالب بود
آخرین اخبار