آخرین اخبار پیشروی‌های نیروهای یمنی

فرار مزدوران سعودی از کوه تویلق در جیزان/ انباشت اجساد متعفن سربازان سودانی در این منطقه

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند مزدوران سعودی را از کوه تویلق در جیزان عقب برانند.

فرار مزدوران سعودی از کوه تویلق در جیزان/ انباشت اجساد متعفن سربازان سودانی در این منطقهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند مزدوران سعودی را از کوه تویلق در جیزان عقب برانند. آنان هنگام استقرار در تویلق، شمار زیادی جسد پیدا کردند، جسدهایی که بیشتر آنها، مزدوران سودانی بودند.

رزمندگان یمنی در همین حال توانستند جلوی حمله مزدوران سعودی را به جبل قیس در جیزان بگیرند که به کشته یا زخمی شدن شمار زیادی از مزدوران منجر شد.

رزمندگان یمنی به مواضع مزدوران ارتش سعودی در کوه تویلق با سلاح‌های نیمه سنگین و سبک حمله و به آنان خسارات جانی و تسلیحاتی زیادی وارد کردند و بقیه مزدوران نیز گریختند. پس از اینکه رزمندگان یمنی در موضع تویلق مستقر شدند، بوی اجساد متعفن سربازان سودانی و مزدوران به مشام رسید. این اجساد در درگیری های گذشته در تویلق بر جای مانده و برخی از اجساد نیز پوسیده بودند.

رزمندگان یمنی در جبهه های مختلف مرزی در حال آفریدن صحنه‌های شجاعت و دلاوری هستند و این در حالی است که کشورهای متجاوز در تلاشند بر مواضع رزمندگان مسلط شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار