خطیب نماز جمعه زاهدان :

مردم ایران مقتدرانه در برابر دشمنان خود ایستادگی و مقابله می کنند

امام جمعه زاهدان گفت: هر کشوری که بخواهد به استقلال ایران اسلامی دست درازی کند در مقابل او ایستادگی خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی درخطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان گفت: ملت ایران با خوی استبدادی و استکباری آمریکا مشکل دارند و به فرموده امام راحل(ره) مادامی که رابطه این کشور با ما رابطه گرگ و میشی باشد با او مقابله می کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: امروزه دولت آمریکا نماد استکبار است و دشمنی این کشور با مردم ایران از کوتادی 28 مرداد سال 32 به طور علنی آغاز شد.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: آمریکا به خاطر حفظ منافع خودش به ظاهر از رژیم ستم شاهی حمایت می کرد و این را می توان از حضور 70 هزار مستشار آمریکایی در کشور به خوبی فهمید.

عضو خبرگان رهبری گفت: آمریکا بعد از کوتای 28 مرداد به شیوه های گوناگون علیه ملت ایران دست به خیانت زد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: بعد از کوتای 28 مرداد، ما از آمریکا جز تهدید، خیانت، توطئه و تحریم چیز دیگری ندیدیم.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به این دلیل که منافعش در ایران به طور کلی از بین رفت به دشمنی با این نظام نوپای الهی پرداخت.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان اظهار داشت: ایجاد نظام جمهوری اسلامی و استقلال ایران از عمده دلایل مهم دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی است.

آیت الله سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر پایه «نه شرقی و نه غربی» شکل گرفته و این شعار از دیگر دلایل دشمنی آمریکا و دنیای استکبار با این نظام الهی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران اسلامی تصریح کرد: تشدید تحریم علیه ایران اسلامی چیز جدیدی نیست و در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره ما مورد تحریم دنیای استکبار بودیم.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: مردمی که بدون کمک دیگران به انرژی هسته ای دست یافتند و در زمینه پزشکی حرفی برای گفتن دارند از تحریم ها هراسی ندارند و با آن مقابله می کنند.

آیت الله سلیمانی اظهار داشت: ملت ایران در طول چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره تحریم بود و پشتیانی هیچ کشوری را نداشت و با اتکا به توان داخلی و تکیه بر مردم توانست از شرایط بسیار سخت به سلامت عبور کند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان با تسلیت شهادت امام رضا(ع) گفت: مشهد به دلیل بارگاه امام هشتم(ع) پایتخت روحانی، دینی و معنوی ایران اسلامی است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: امامان معصوم(ع) مردمی بودند و با مردم زندگی می کردند به طوری که حتی ولی عهدی امام رضا(ع) مانع جدایی این امام همام از مردم نشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تعلیم امامان معصوم(ع) به مردم بیش از اینکه گفتاری باشد عملی بود.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: امام رضا(ع) نسبت به خدمه، غلامان و زیردستان هیچگاه با قصاوت کلام حرف نزدند و همواره با آنان سر یک سفره می نشستند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان با اشاره به هفته وقف گفت: فرهنگ وقف به کمک مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی در جامعه در حال گسترش است.

عضو خبرگان رهبری افزود: امروزه وقف در ایران اسلامی مثل دوران ستم شاهی که وقف را در تملک خودشان قرار می دادند نیست.

انتهای پیام/ب

صحبت های خطیب نماز جمعه زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار