رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

جنگ نیاز به مجاهدت شبانه‌روزی همراه با اراده پولادین دارد/ باید بوی مجاهدت از سازمان تبلیغات اسلامی استشمام شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه پیشقراول و خط‌شکن کسی است که از دشمن خبر داشته باشد، گفت: جنگ نیاز به مجاهدت شبانه‌روزی همراه با اراده پولادین دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حجت‌الاسلام محمد قمی پیش از ظهر امروز در همایش نقش چهره‌های تأثیرگذار در اعتلای فرهنگ در سازمان تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به فرازی از فرامین امام علی (ع) در نهج‌البلاغه اظهار کرد: جنگ فرهنگی دیده‌بانی می‌خواهد و باید اندیشید در جنگ فرهنگی امروز دشمن که نوجوانان و جوانان ما آسیب می‌بینند چه کسی در حال دیده‌بانی است.

وی تصریح کرد: حضرت علی (ع) فرمودند: در نبرد نظامی پرچم‌دار عیون و یا به عبارتی جاسوسان وجود دارند، اما در جنگ فرهنگی دیده‌بان حضور دارند، ایشان تأکید داشتند در جنگ یکپارچه باشید و از یکدیگر متفرق نشوید و نکند از جایی که آرامش داشتید و تصور آسیب از سوی دشمن را نمی‌کردید آسیب ببینید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه پیشقراول و خط‌شکن کسی است که از دشمن خبر داشته باشد، افزود: جنگ نیاز به مجاهدت شبانه‌روزی همراه با اراده پولادین دارد.

قمی تأکید کرد: در جنگ‌ها نصرت و پیروزی از آنِ خداوند است و بنا به جدیت است، در دوران انقلاب اسلامی و در مبارزه با شرک و کفر باید جدیت داشت و تا شرک و کفر باشد مبارزه هم وجود دارد.

وی جدیت را یک مشخصه در جنگ فرهنگی دانست و افزود: در جنگ با شیطان بزرگ هستیم که می‌خواهد حق حیات را از مملکت و مردم آن بردارد و همانطور که امام راحل فرمودند: اولین گام در مبارزه اراده است و پس از آن، تصمیم بر اینکه سیادت کفر و شرک جهانی، خصوصاً آمریکای جهانخوار را بر خود حرام کنید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: سیادت کفر و شرک جهانی بر ما حرام است و این مهم تکلیف همه مسلمانان است.

قمی متذکر شد: بنده خود را خادم خادمین فرهنگ در کشور می‌دانم و امید است در این دوره جدی‌تر و استوارتر گام برداریم و اعتقاد دارم بوی مجاهدت باید از سازمان تبلیغات و مجموعه‌های ذی‌ربط اگر استشمام می‌شد باید بیشتر شود و اگر وجود نداشت از این پس باید ایجاد شود.

وی خطاب به جمع حاضر گفت: شما دیده‌بان و موثر و موثران عرصه فرهنگی هستید که ضروری است به سوی اجتماع فرهنگی حرکت کنیم و همت‌ها را پیوند دهیم تا اقدامی موثر حاصل شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: هجمه فرهنگی دشمن آنقدر زیاد است که با وجود همه زحمت‌هایی که در مبارزه با دشمن کشیده شده باید دوباره از نو برای هماوردی با نبرد دشمن اقدام کرد.

قمی در پایان ابراز کرد: استان گلستان برای بنده مهم بود از این رو در نخستین حضور در استان‌ها از استان گلستان آغاز کردم که امید است بتوانیم گام‌های استوارتر در این راه برداریم تا مورد رضایت امام زمان (عج) واقع شود.
 
منبع :فارس

انتهای پیام/م
 

صحبت های رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گرگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.