کشت پور:

بی‌قوارگی و شلختگی در معماری از محصولات مدیریت شهری است/ منطقه 2 بیشترین بدهی‌ به شهرداری را دارد

شهردار منطقه 2 گفت: بی قوار‌گی و شلختگی در معماری از محصولات ما در شهرداری است.

بی‌قوارگی و شلختگی در معماری از محصولات مدیریت شهری است/ منطقه 2 بیشترین بدهی‌ به شهرداری را داردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسول کشت پور کاندیدای تصدی شهرداری تهران عصر امروز(شنبه) با حضور در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان در دانشگاه تهران، اظهار کرد: در همه جای دنیا مدیریت شهری، مدیریت خاک، هوا، آب،‌ پوشش گیاهی و جانوری تعریف شده است.

کاندیدای تصدی شهرداری تهران  تصریح کرد: اگر نگاه مدیریت شهری، نگاه پایه زیست محیطی باشد، این چرخه به درستی حرکت می‌کند و یک زیست قابل تحمل را خواهیم داشت.

شهردار منطقه 2 شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در شهرهای توسعه یافته شهرداری‌ها همانند یک کمپانی هستند که باید دارای تولیدات باشند و آب و هوا، روان‌سازی ترافیک و فضای سبز از تولیدات شهرداری‌ها است.

وی افزود: علت اینکه مردم عوارض خود را پرداخت نمی‌کنند، این است که محصولات ما ضعیف هستند.

کشت پور با بیان اینکه بی قوار‌گی و شلختگی در معماری از محصولات ما در شهرداری است،گفت: وقتی که نمی‌توانیم محصول خوب ارائه کنیم، در مقابل هم نمی‌توانیم شاهد مشارکت خوب مردم باشیم.

کاندیدای تصدی شهرداری تهران با بیان اینکه منطقه 2 با مبلغ 520 میلیارد تومان، بیشترین بدهی را به شهرداری دارد،‌ تصریح کرد: بیشترین حجم ساخت و ساز در منطقه 2 انجام می‌شود.

وی افزود: شهردار آینده ناچار است که برای اداره تهران 15 خط مترو تأمین کند و توسعه تهران چاره‌ای جز مترو ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار