فرمانده انتظامی استان اصفهان در نشست خبری؛

افزایش 40 درصدی کشف مواد مخدر در اصفهان / قاتل قهرمان پرورش اندام با این ملی پوش خصومت شخصی داشته است

فرمانده انتظامی استان اصفهان از افزایش 40 در صدی کشفیات مواد مخدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در جمع خبرنگاران از افزایش 40 درصدی کشفیات مواد مخدر در اصفهان خبر داد و گفت :اولویت نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر است چرا که باید  تمامی دستگاه ها و خانواده ها اهتمام کامل به این موضوع داشته باشند.

وی گفت :  در سال جاری 22 تن مواد مخدر کشف و در این رابطه 100 باند تهیه مواد شناسایی و دستگیر شدند.

معصوم بیگی ادامه داد:در حوزه برون شهر 5درصد رفتار رانندگان اصلاح شده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به لزوم فرهنگ سازی های در خصوص بستن کمربند سرنشینان عقب خودرو عنوان کرد: درصد زیادی از جانباختگان جاده ای به علت پرتاب شدن سرنشینان عقب و نبستن کمربند عقب است.

وی افزود :در مورد استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی نیز باید فرهنگ سازی صورت گیرد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به شروع فصل سرما و آلودگی هوا تصریح کرد: با اقدام مالکین برای دریافت معاینه فنی می توانیم به کاهش بیماری های ناشی از آلودگی هوا کمک کنیم. 

قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در اصفهان و شهرستانها فعال شده است

معصوم بیگی با بیان اینکه در حوزه سرقت اقدامات خوبی انجام شده، اظهار داشت:قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در اصفهان و شهرستانها فعال شده که با 94 درصد باند سرقت برخورد شده است.

وی با اشاره به بیش ترین فراوانی برخورد پلیس مربوط به سارقین منزل بوده بیان داشت:سرقت داخل خودرو،سرقت از سایر اماکن،سرقت به عنف، و سرقت احشام در رتبه بندی های بعدی قرار می گیرد.

وی با اشاره به افزایش بیش از 20 درصدی سارقین دستگیر شده عنوان کرد: اموال مکشوفه از سارقینبیش از 150 درصد افزایش داشته که نشان‌دهنده افزایش چابکی نیروهای نیروی انتظامی است.

معصوم‌بیگی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: براین اساس مبارزه با قاچاق کالا و ارز 50 درصد افزایشش داشته و ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه در 7 ماه نخست امسال 75 میلیارد تومان بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اهمیت هوشیاری شهروندان عنوان کرد: در حوزه کلاهبرداری و جعل با افزایش 14 درصدی در پرونده‌های جعل و هم‌چنین افزایش 30 درصدی در پرونده‌های کلاهبرداری مواجه بوده‌ایم که برخورد ما  در حوزه جعل با 17 درصد و کلاهبرداری با 40 درصد افزایش روبه رو بوده است.

وی ضمن بیان اقدام نادرست بعضی از سودجویان که در اوضاع کنونی اقتصادی به فکر منافع شخصی خود هستند،اظهار داشت: 250 انبار نگه‌داری کالا در سطح استان بررسی و با بیش از 40 انبار احتکار کالا برخورد کرده و پلمب شد.

سارقان طلا فروشی میدان امام علی (ع) دستگیر شدند

معصوم بیگی به حادثه سرقت از طلافروشی واقع در میدان امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: هر 3 سارقین متواری شده به استان‌های مجاور دستگیر و طلاهای مسروقه به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون تومان کشف شد.

وی با اشاره به حادثه تلخ قتل قهرمان پرورش اندام توضیح داد: قاتل این ملی‌پوش که با او مراوده و رفت‌وآمد داشته براساس خصومت شخصی اقدام به این کار کرده که با هوشیاری نیروهای ما دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به وقوع جرم در فضای مجازی وافزایش برخورد 70 درصدی نیروی انتظامی عنوان کرد: مردم با هوشیاری کامل به درگاه‌های غیر استاندارد اعتماد نکنند و متاسفانه برداشت‌های اینرنتی از حساب شهروندان رتبه اول تخلف در حوزه مجازی را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه در 7 ماه نخست امسال 800 هزار نفر با شماره 110 تماس و از پلیس درخواست کمک کرده‌اند بیان کرد: این میزان تماس نسبت به مدت مشابه پارسال 35 درصد افزایش داشته است.

 

انتهای پبام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار