رقابت های جهانی کاراته - اسپانیا؛

هت تریک قهرمانی جهان توسط کومیته تیمی مردان ایران

کومیته تیمی مردان کشورمان در فینال مسابقات جهانی مادرید با پیروزی برابر تیم ترکیه به مدال طلای جهان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور از روز سه شنبه ۱۵ آبان ماه آغاز شد و نمایندگان کشورمان با حریفان خود به رقابت پرداختند و امروز در آخرین روز از این رقابت ها مردان تیم کومیته کشورمان در بخش تیمی برای سومین بار در فینال مسابقات جهانی به مصاف حریف خود رفتند.

کومیته تیمی مردان کشورمان برای سومین بار پیاپی راهی مرحله فینال رقابت های جهانی شد و برابر تیم ترکیه روی تاتامی رفت و با پیروزی مقابل تیم ترکیه برای سومین بار پیاپی قهرمان جهان شد و مدال طلای این رقابت ها را کسب کرد.

شاگردن هروی پیش از این در قسمت کومیته تیمی در مبارزه اول سه بر صفر ارمنستان را شکست دادند. صالح اباذری، علی اصغر آسیابری و مهدی خدابخشی نفراتی بودند که در این مبارزه حضور داشتند.

 ذبیح اله پورشیب، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده با سه پیروزی تیم سنگال را در دومین مبارزه پشت سر گذاشتند.در مبارزه سوم تیم ایران با نتیجه ۳ بر یک اردن را شکست داد. در این دیدار مهدی خدابخشی، بهمن عسگری و سجاد گنج زاده برنده از تاتامی خارج شدند و صالح اباذری بعد از آنکه به تساوی ۳ بر ۳ مقابل حریفش رسید با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد.کاراته کا‌های کشورمان با کسب ۳ پیروزی متوالی بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری و سجاد گنج زاده تیم ایتالیا را پشت سر گذاشتند و برای سومین بار راهی مرحله فینال رقابت های جهانی شدند.

پیش از این و در مسابقات، ذبیح الله پورشیب در دیدار رده بندی توانست مدال برنز را بدست آورد و سجاد گنج زاده در فینال این رقابت‌ها موفق به کسب مدال نقره شد و بهمن عسگری نیز در فینال مسابقات برابر حریفی از ایتالیا پیروز شد و به مدال طلا رسید.

کاتای تیمی مردان نیز با پیروزی مقابل تیم ترکیه موفق به کسب مدال برنز شد.

ابوالفضل شهرجردی و فاطمه صادقی در بخش کاتای انفرادی و همچنین کاتای تیمی با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات کنار رفتند. در بخش کومیته هامون درفشی پور و سارا بهمنیار موفق به کسب مدال برنز شدند. در بخش بانوان حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، رزیتا علیپور، فاطمه چالاکی با شکست برابر حریفان خود از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.


بیشتر بخوانید:

روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد

صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد

مدال برنز رقابت‌های جهانی کاراته به پورشیب رسید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار