تافته‌های جدا بافته در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران

رضایی از آن دسته بازیکنانی است که با از دست دادن تیم ملی در جام‌جهانی به نوعی اگر شده برای یکبار هم جبران مافات کرده و دعوت کی‌روش را غیر مستقیم رد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای سومین مرحله اردوی آماده سازی این تیم برای جام ملت‌های آسیا و برگزاری ۲ بازی تدارکاتی با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا که به ترتیب ۲۴ آبان در ورزشگاه آزادی و بیست و نهم همین ماه در ورزشگاه تیم الاهلی قطر (حمد بن خلیفه دوحه) برگزار می‌شود ۲۴ بازیکن را به اردو دعوت کرده که در میان آن‌ها نام کاوه رضایی، مهاجم تیم کلوب بروژ بلژیک هم دیده می‌شود.

تافته های جدا بافته در ترکیب تیم ملی فوتبال

رضایی در نخستین مرحله اردوی تیم ملی در فهرست ۲۹ نفره کی روش قرار داشت، اما هرگز در این اردو حاضر نشد. او ۹ شهریور در دومین بازی اش برای تیم جدید خود مقابل "زولت وارگم" و در بازی‌ای که با برتری ۵ بر ۲ شاگردان "ایوان لکو" به پایان رسید گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اما در دقیقه ۶۶ این بازی به دلیل آسیب دیدگی جای خود را به "سیئبه شریورس" داد. از همان زمان گمانه زنی‌هایی درباره این آسیب دیدگی مطرح شد چراکه باشگاه بروژ اطلاع رسانی دقیقی نسبت به آسیب دیدگی کاوه انجام نداد.

تافته های جدا بافته در ترکیب تیم ملی فوتبال

در نهایت کاوه رضایی از فهرست نهایی تیم ملی برای دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان خط خورد، اما جالب اینجا است تنها ۳ روز پس از این بازی رضایی در بازی کلوب بروژ و لوکرن که با برتری ۲ بر یک تیمش به اتمام رسید ۷۴ دقیقه برای آبی و مشکی‌ها بازی کرد تا حواشی درباره مصدومیت او افزایش یابد، اما کاوه رضایی باید عرق ملی اش را ثابت کرده و اگر مصدوم هم بود دست کم خود را به کادر پزشکی تیم ملی فوتبال کشورمان معرفی می‌کرد. البته رضایی پس از بازی با لوکرن بار دیگر به دلیل آسیب دیدگی ۶ بازی بروژ را از دست داد. با این تفاسیر انتظار می‌رفت کارلوس کی روش دست کم برای مدتی رضایی را به اردو دعوت نکند تا او توضیحاتی را نسبت به این امر ارائه دهد.

تافته های جدا بافته در ترکیب تیم ملی فوتبال

قُبح احترام به تیم ملی فوتبال در یکی - ۲ مورد توسط کی روش شکسته شد و این اتفاق شاید در آینده تاثیر زیادی بر فوتبال ما داشته باشد، مضوعات این چنینی را با هر دیدی نگاه کنی هموان خواهد شد در مورد سید مهدی رحمتی و هادی عقیلی نگاه‌ها به شکل دیگر بود و در باره سردار آزمون و کاوه رضایی نوع دیگری از نگاه که کمی هم مهربانانه بود را شاهد بودیم و شاید بعد از رفتن کارلوس کی روش از ایران این موضوع به بزرگترین معضل فوتبال ایران تبدیل شود.


بیشتر بخوانید: لشکر مصدومان تیم ملی کار دست کی‌روش داد/ مدافع محبوب مرد پرتغالی به اردو بازگشت 

غیبت بازیکنان تیم‌های بالانشین لیگ برتر در فهرست کی‌روش/ از پدیده تا سپاهان و ذوب آهن


انتهای پیام/

آخرین حواشی از لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
تا وقتی امثال آزمون وجود دارن ما تو هیچ زمینه ای پیشرفت نمیکنیم کیروش پولش را میگیره چیکار به غیرت ایرانی داره هرجا بهش خوش نیاد (سید مهدی رحمتی . عقیلی .جلال حسینی)کنار میزاره
-
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
تاریخبازی کیروش تمام شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
کیروش دیگه به دردسرمربیگری نمیخوره!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
کاوه خیلی هم مرد ؛
اتفاقا خوب میکنه به کی روش محل نمیده هروقت تو تو اروپایی همین طوری داره گل میزنه و میاد ایران کی روش میزارش رو نمیکت و آزمون رو میزاره تو بازی توقع وطن پرستی نداشته باشید؛ یه فرصت کوچیک هم بهش نداد؛ کی روش فقط یک یا دوبار تو بازی دوستانه گذاشتش تو بازی!!
درحالی که آزمون همش رو نیمکت تیمش و گل نمیزنه تو بازی های مهم ایران بازی میکنه؛
کی روش پول ما رو میگیره تازه منت میزاره !!!
درود بر کاوه پهلوان و افتخار ایران در برون مرز ایران؛
دست علی به همراهت ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
فردین
۱۳:۵۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
خدایش بهتر از این بازیکنای ایرانی که توی خارج از کشور بازی می کنن تو ایران عزیز در لیگ برتر خودمون هستن . باید قدر داشته هامون رو بدونیم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۲۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
برای چی باید خودشو خراب کنه
بیاد تا دعوت نشه و سردار آزمون بره بازی کنه و تیمو نابود کنه؟
تازه برا تیم ملی نازم کنه
کاوه رضایی بدون شک از تمام مهاجمای ایرانی باهوش تر و جنگنده تره ،یه هدف داره و داره هدفشم دنبال میکنه
مسخره نیس اردو دعوتش کنن بعد تو مسابقات رسمی سردار آزمون که مهاجم و به ترکیب کیروش نمیخوره رو دعوت کنه؟
تیم کیروش یه مهاجم جنگنده و باهوش میخاد نه یه مهاجم کند
آخرین اخبار