مردی که بدن خود را لانه زنبور کرده است +فیلم

ویدئویی از یک فرد در فضای‌مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد وی در زیر بغل خود تعداد زیادی زنبور همانند یک کندو عسل زندگی می‌کنند.

وقتی بدن یک انسان به لانه زنبور تبدیل می‌شود +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کندو به معنای مکان انباشت کردن برای استفاده در آینده می‌باشد. آدمی برای بهره‌برداری و استفاده بهتر از انگبین زنبور عسل به بررسی کندوها پرداخت و تلاش کرد مکانی را برای این حشره فراهم آورد که بیشترین شباهت را به مکان زندگی طبیعی آن داشته باشد.

مصری‌های باستان اولین کسانی هستند که کندوهای مصنوعی ساختند و پس از آن یونانی‌ها و رومی‌ها این کار را انجام دادند. در گذشته کندوها به صورت استوانه‌ای شکل و افقی بوده و از گل و سفال و خیزران و شاخه درخت اقاقیا یا رشته‌های به هم‌بافته از شاخ و برگ نرم درختان بید مجنون و یا مدفوع گاو و یا از چوب ساخته می‌شدند و امروزه نیز بسیاری از کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی این نوع کندوهای افقی را همچنان به کار می‌برند اما در کشورهای دیگر کندوهای عمودی رایج بوده‌اند.


بیشتر بخوانید: غافلگیری فوتبالیست‌ها پس از حمله زنبورها به داخل زمین +فیلم


اما آن چیز که جالب است، اقدام یک شخص در نگهداری زنبورهای عسل در زیر بغل خود است. او در اقدامی جالب، تعدادی زنبور عسل را در زیر بغل خود نگه داشته و با خود حمل می‌کند که این اقدام او تصویری عجیب و شاید وحشتناک به وجود آورده است.

در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می‌نمایید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار