پیگیری مستمر شکایات مردم توسط فرمانداری ارومیه

سرپرست فرمانداری ارومیه گفت: شکایات مردم از عملکرد دستگاه‌های مختلف شهرستان به صورت مستمر توسط فرمانداری ارومیه پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛علیرضا ملامحمدی زاده سرپرست فرمانداری ارومیه با اشاره به رصد روزانه شکایت‌های طرح شده توسط مردم در رسانه‌های مجازی و مکتوب، گفت: یکی از کارشناسان زبده و دفتر رسیدگی به شکایات مردم در فرمانداری با همکاری روابط عمومی مامور رصد و دسته بندی این نوع شکایات و گلایه‌ها شده اند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکلات این شهرستان پیگیری شود.
 
وی با استقبال از انتشار گلایه‌ها و صدای شهروندان در رسانه ها، افزود: مطمئناً وجود برخی کاستی‌ها در سطح شهرستان غیرقابل انکار بوده و در این راستا فرمانداری ارومیه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار خواهد گرفت.
 
سرپرست فرمانداری ارومیه رسیدگی به مطالبات مردم در کنار اجرای پروژه‌های کلان سطح شهرستان را ضروری دانسته و تاکید کرد: ادارات و دستگاه‌های مختلف شهرستان ملزم به پیگیری سریع و رفع شکایات مردم هستند و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.
 
ملامحمدی زاده در پایان یادآور شد: در کنار رصد روزانه مطالبات مردم از طریق رسانه‌های شهرستان و ارجاع آن به دستگاه‌های مربوطه، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت فرمانداری ارومیه و طرح پیشنهادات و شکایات خود این فرمانداری را در خدمت شایسته به مردم یاری رسانند.
 
انتهای پیام/م
 

شکایات مردم توسط فرمانداری ارومیه پیگیری می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.