سرهنگ میرزکی خبر داد؛

دستگیری گروه سارقان حرفه ای با بهره گیری از سیستم GPS خودرو/ اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت خودرو توسط سارق

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری گروهی از سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با بهره گیری از سیستم GPS نصب شده بر روی یکی از خودروهای مسروقه خبر داد.

دستگیری گروه سارقان حرفه ای با بهره گیری از سیستم GPS خودرو/ اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت خودرو توسط سارقبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در منطقه شرق تهران پرونده ای مقدماتی با موضوع سرقت خودرو تشکیل و جهت ادامه رسیدگی در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با آغاز رسیدگی به پرونده کارآگاهان اداره بیستم مطلع شدند که مالباخته به صورت جداگانه نسبت به نصب دستگاه GPS بر روی خودرو شخصی اش اقدام کرده است که بلافاصله با بهره گیری از این سیستم محل خودرو مسروقه در داخل یک باغ در شهرستان بومهن شناسایی شد و کارآگاهان اداره بیستم با دریافت مجوز قضایی به این محل رفته و ضمن کشف و توقیف خودرو مسروقه موفق به دستگیری فردی بنام (یاسر) ۳۰ ساله شدند.

سرهنگ میرزکی در رابطه با اعترافات متهم به پلیس گفت: متهم با معرفی یکی از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو به نام (سعید) اعلام کرد که خودرو مسروقه را از او دریافت کرده است و در ادامه با اقدامات پلیس آگاهی پایتخت سعید نیز در شهرستان بومهن دستگیر و به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

وی افزود: سعید پس از دستگیری در اعترافاتش اعلام کرد که تاکنون بیش از ۱۰۰ فقره خودرو اعم از پژو ۴۰۵، پژو پارس، سمند، پراید و غیره را سرقت کرده و پس از باز کردن لوازم خودرو مانند باطری، رادیو پخش، سیستم صوتی، کامپیوتر خودرو ( ای سی یو ) و غیره خودروهای مسروقه را در مکان های خلوت رها کرده است.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: سعید در ادامه اعترافاتش اعلام کرد که اموال مسروقه را به واسطه ی یکی از دوستانش به نام (حبیب) و از طریق سایت دیوار به فروش رسانده است که حبیب نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش مقادیر دیگری از اموال مسروقه متعلق به انواع خودروها کشف شد.

وی  تصریح کرد: با توجه به دستگیری متهمان و اعترافات جدید بدست آمده از آنها، تحقیقات تکمیلی جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی از سوی این باند در دستور کار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
چرا هر چی خودرو دزدیده میشه یا پژو یا پرایده یا از خانواده اینهاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار