گیاهی که امواج مضر مخابراتی را به خود جذب میکند

در این خبر با گیاهی که امواج مضر مخابراتی و اینترنتی را به خود جذب می‌کند آشنا شوید.

گیاهی که امواج مضر مخابراتی را به خود جذب میکند+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گیاهان و گلهای طبیعی مختلف علاوه بر زیبایی ظاهری که برای افراد به وجود می‌آورند و روح هر بیننده‌ای را شاداب و با نشاط می‌کنند، فواید بی‌شماری هم برای آن‌ها دربر دارند.

به گفته روانشناسان و همچنین به عقیده بسیاری از پزشکان حوزه سلامت وجود گل و گیاه طبیعی در محیط پیرامون افراد، از بروز افسردگی و اضطراب جلوگیری می‌کند و نقش و تاثیر قابل تأملی در سلامت روح و روان افراد به همراه دارد.

در بسیاری از موارد نیز در درمان افسردگی و بیماری‌های روحی از این دست، روان درمانگر به فرد توصیه می‌کند تا در محیط زندگی و کار خود از گل و گیاهان زینتی و طبیعی بیشتری فراهم کند و در مجاورت دید خود قرار دهد.

کاکتوس که هم نوعی گل طبیعی زینتی و زیبا به شمار می‌رود و هم از جمله گیاهان مقاوم در برابر خشکی هوا محسوب می‌شود، از جمله گل‌هایی است که به گفته کارشناسان محیط زیست و پزشکان حوزه سلامت فواید فراوانی را در بر دارد.

به گفته کارشناسان گیاه کاکتوس، با قرار گرفتن در مجاورت مودم‌های اینترنتی و شبکه‌های مخابراتی، امواج مضر را به خود جذب کرده و تا حدودی سلامت اهالی خانه را در مقابل این امواج مضر محافظت و مراقبت می‌کند.

گیاهی که امواج مضر مخابراتی را به خود جذب میکند+عکس

کاکتوس در شرایط نور کم و همچنین کم آبی تا زمانی که ریشه آن مرطوب است، مقاوم بوده و در شرایط فعلی که در اغلب خانه‌ها انواع مودم‌ها و یا دیگر ابزار مخابراتی ارتباط نوین موجود هستند، با جذب امواج مخابراتی به بقای سلامت افراد کمک قابل توجهی می‌کند.

انواع گل‌های کاکتوس با گلدان‌های کوچک و بزرگ زیبا و دیدنی در بازار گل و گیاه موجود است و شما می‌توانید با خرید و اضافه کردن آن‌ها به محیط کار و زندگی خود، گامی موثر و البته کم هزینه در حفظ سلامت خود بردارید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار