معاون استاندار اردبیل؛

مدیریت سالمندی نیازمند تصمیم سازی تمام حوزه هاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: مدیریت سالمندی در چشم انداز 20 ساله آینده نیازمند تصمیم سازی تمامی حوزه های مرتبط می باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نواداد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه مشترک شورای راهبردی جمعیت و شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان اردبیل تصریح کرد: برای برخورد با مشکل سالمندی در 20 سال آینده باید از هم اکنون برنامه ریزی شده و در این خصوص نباید منتظر بخشنامه های دولتی بود.

وی بیان کرد: باید هر کس و یا گروه بنا به وظیفه ملی و انسانی خود برنامه هایی را که برای تسهیل در زندگی سالمندان در ذهن دارد، به تصمیم گیران جامعه ارائه دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار داشت : بیان درخواست ها از هر نقطه ای از کشور می تواند راه گشای مشکلاتی باشد که در آینده سالمندان را تهدید خواهد کرد.

نواداد با بیان اینکه در 20 سال آینده حدود 30 درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل خواهند داد، بر برنامه ریزی و عزم همه جانبه برای افزایش میزان فرزندآوری در جامعه تاکید کرد.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه بعد خانوار در استان اردبیل در حال حاضر دو سه نفر است، افزود: میزان فرزندآوری در میان خانواده ها کاهش یافته و این مهم نیازمند برنامه ریزی برای پایداری و افزایش موالید در خانواده ها است.

انتهای پیام/ح

میزان فرزندآوری در میان خانواده ها کاهش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.