فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با ستواندوم رضا صالحی از کارکنان مصدوم پلیس راه استان، گفت: پلیس نماد قانون گرایی، نظم و انضباط در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران روز گذشته به نمایندگی از فرمانده ناجا با ستواندوم رضا صالحی از همکاران پلیس راه استان که حدود سه ماه پیش حین انجام وظیفه توسط راننده متخلف وانت نیسان در محور هراز زیر گرفته و مصدوم شد، دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن دلجویی و رسیدگی به مشکلات این همکار مصدوم با اشاره به این که نیروی انسانی بالاترین سرمایه هر سازمان است، گفت: امنیت و آسایش امروز جامعه حاصل رشادت‌ها و ایثارگری‌های جان برکفان نیروی انتظامی است که با تحمل شرایط سخت و دشوار در جای جای این استان مشغول خدمت به هموطنان خود هستند.

سردار میرفیضی گفت: پلیس نماد قانون گرایی، نظم و انضباط در جامعه، از مردم، برای مردم و در خدمت به مردم است و اعتماد مردم به پلیس نقش موثری در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه دارد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه ناجا برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب با جدیت ماموریت‌های خود را دنبال می‌کند، افزود: از اولویت‌های ناجا توجه به حقوق مردم و رعایت حقوق شهروندی مطابق با شان و منزلت آحاد جامعه است.

وی با اشاره به نقش مشارکت‌های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه، اذعان داشت: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهاد‌های اثر گذار با نیروی انتظامی منجر به ارتقاء احساس امنیت، افزایش قابلیت پاسخگویی پلیس و استقرار نظم، امنیت و آرامش در جامعه خواهد شد.
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری راننده خاطی که ۲ مامور پلیس راه در محور هراز را زیر گرفته بود و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: برخورد مقتدرانه با قانون گریزان و معترضان به حقوق مردم از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی است.
انتهای پیام/آ

پلیس نماد نظم و انضباط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.