حضور کودکان در شبکه‌های اجتماعی برای جوامع غربی به معضلی سخت تبدیل شده که به دنبال راه‌حلی مناسب برای کنترل آن‌ هستند.

گزارش تکان دهنده یک شبکه غربی از حضور نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیاز کودکان و نوجوانان به آشنایی با راه‌های ارتباطی نوین در این دو دوره حساس و چگونگی بهره‌مندی آن‌ها از پیشرفت تکنولوژی، موضوعی بسیار مهم و با حساسیت بالا و قابل توجه است.

 حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر جزو موضوعاتی قرار دارد که کارشناسان امور تربیتی و همچنین آسیب‌شناسان اجتماعی بر حساسیت آن اتفاق نظر دارند و کنترل و نظارت به هنگام پدر و مادر آن‌ها را در این زمینه امری جدی برمی‌شمرند.

به عقیده آسیب‌شناسان اجتماعی در حال حاضر محیطی که شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دارد، برای حضور کودکان و نوجوانان محیط امن و پالایش شده‌ای نیست و والدین باید با دقت نظر بیشتری این مسئله را مورد واکاوی قرار دهند و باید و نبایدهای حضور فرزندان خود در این محیط را با مشورت مشاوران متخصص این حوزه دنبال کنند.

در ادامه گزارش تصویری تکان دهنده یک شبکه غربی از حضور نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی را خواهید دید که نکات قابل تأمل و مهمی را از ماجرای حضور کودکان و نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی و فعالیت در فضای مجازی تشریح می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.