رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان مطرح کرد؛

اعزام ۶۰ کاروان دانشجویی به عتبات

حجت السلام فقیهی از اعزام ۶۰ کاروان دانشجویی به عتبات خبر داد و گفت: این اعزام‌ها مخصوص کاروان‌های کنسل شده دوره نوزدهم است.

اعزام ۶۰ کاروان دانشجویی به عتباتبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت السلام محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به جزئیات اعزام دانشجویان به عتبات در آذر ماه گفت: برنامه ریزی برای اعزام ۶۰ کاروان دانشجویی به عتبات به مدت ۲۰ روز انجام شده که ثبت نام‌ها از ۱۰ آذر تا پایان آذر خواهد بود.

وی ادامه داد: اعزام‌های این دوره ثبت نام عمومی ندارد و برای کاروان‌هایی است که در دوره قبل به دلیل مشکلات پیش آمده اعزام آن‌ها کنسل شده بود.

فقیهی اضافه کرد: دانشگاهیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ثبت نام خود را نهایی کنند و پس از آن با مراجعه به بانک ملت برای این سفر وام عتبات دریافت کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: سه میلیون تومان وام اعزام هوایی و دو میلیون تومان وام برای اعزام‌های ضروری به متقاضیان پرداخت می‌شود که هزینه اعزام سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت هوایی و یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به صورت زمینی خواهد بود.

وی در خصوص ثبت نام بیستمین دوره عتبات دانشجویی گفت: ثبت نام در آذر ماه آغاز می شود و از دی ماه اعزام‌ها از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار