افتخاری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کارنامه دولت به نام اصلاح‌طلبان نوشته شده است

فعال سیاسی اصولگرا  با بیان اینکه کارنامه اصلاح‌طلبان از دولت جدا نیست، گفت: کارآمدی و ناکارآمدی دولت همه به نام اصلاح‌طلبان نوشته شده است.


کارنامه دولت به نام اصلاح‌طلبان نوشته شده استلاله افتخاری، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سهم خواهی اصلاح طلبان در انتخاب استانداران گفت: معتقدم اصلاح طلبان نیازی به سهم خواهی ندارند، زیرا در حال حاضر چینش دولت متشکل از اصلاح طلبان است.

وی ادامه داد: وزرا، اعضای شورای شهر، نمایندگان تهران و حتی مسئولان پایین رده همه اصلاح طلب هستند، بنابراین لازم نیست اصلاح طلبان از دولت سهم خواهی کنند.

فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح طلبان می خواهند در قدرت باشند اما در ناکارآمدی ها شریک نباشند؟ گفت: بله، همین طور است، اصلاح‌طلبان چه بخواهند و چه نخواهند، دولت نیروهای خود را از میان اصلاح‌طلبان انتخاب کرده است، بنابراین کارآمدی و ناکارآمدی دولت همه به نام اصلاح‌طلبان نوشته شده است.

افتخاری تصریح کرد: اصلاح طلبان چندی پیش عبور از روحانی را مطرح کرده اند، اما از طرف دیگر هم مدعی حمایت از رئیس‌جمهور هستند، لذا آنها باید این دوگانگی را حل کنند، اگر حمایت کرده‌اند پس چرا اکنون به دنبال عبور از روحانی هستند، اما اگر حمایت نکرده‌اند، حقی ندارند برای رئیس‌جمهور تعیین و تکلیف کنند.

وی با اشاره به تناقض‌گویی اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: معتقدم دوگانگی در مواضع اصلاح‌طلبان وجود دارد و آنان در تلاش هستند تا مردم را دچار سردرگمی کنند.

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به کارنامه مشترک اصلاح‌طلبان با دولت اظهار کرد: کارنامه اصلاح‌طلبان از دولت جدا نیست، آنها چه از دولت عبور کرده باشند و و چه عبور نکرده باشند، عملا نیروهای اصلاح‌طلب در کابینه کار می‌کنند، بنابراین کارنامه آقای روحانی با اصلاح‌طلبان مشترک است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار