رشنو: دوچرخه سواری ایران از سایر کشور‌های آسیا عقب افتاده است

ملی پوش دوچرخه سواری سرعت کشورمان گفت: دوچرخه سواری ایران برای بازگشت به جایگاه اصلی خود در آسیا نیازمند حمایت وزارت ورزش و جوانان هستند.

رشنو: دوچرخه سواری ایران از سایر کشور ها در آسیا عقب افتاده استرضا رشنو ملی پوش دوچرخه سواری سرعت کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردو تیم ملی در جهت آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا - اندونزی بیان کرد: این اردو در حال سپری شدن است. پس از تغییر کادر فنی تیم ملی، شرایط بهتر از قبل پیش می‌رود و با توجه به این که ملی پوشان با تجربه نتوانستند در اردو‌های تیم ملی شرکت کنند، مطمئنا می‌توان نتایج بهتری در این دوره کسب کرد. اردو‌ها تا به این جای کار از نظم خوبی برخوردار است.

رشنو افزود: مدتی است که دوچرخه سواری ایران در آسیا از سایر تیم‌ها عقب افتاده است. در حال حاضر باید با کمک فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان، دوچرخه سواری ایران به جایگاه قبلی خود بازگردد. در باز‌های آسیای جاکارتا با توجه به اعزام‌هایی که داشتند تنیجه خوبی کسب نکردند. کسب نتیجه ضعیف در بازی‌های آسیایی جاکارتا به کادر فنی و نداشتن انگیزه در بازیکنان باز می‌گردد. من در اردو‌های آماده سازی بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشتم و نزدیک شاهد آن بودم که بازیکنان هیچ انگیزه‌ای برای کسب مدال نداشتند و تنها نیت حضور در مسابقات را داشتند.

ملی پوش دوچرخه سواری درباره حضور نداشتن تعدادی از بازیکنان با تجربه در اردو تیم ملی بیان کرد: مشکل اصلی این افراد را نمی‌دانم، ولی به حتم اگر این بازیکنان شرایط داشتند در اردو‌ها شرکت می‌کردند. حضور بازیکنان قدیمی در تیم ملی باعث می‌شود ملی پوشان جوان از آن‌ها تجربه کسب کنند. دوچرخه سواری ایران دارای پنسایل بالایی است. کادرفنی اسبق تیم ملی زیر ساختی برای آیند دوچرخه سواری نساخت، ولی کادر فنی جدید در حال ساخت زیر ساخت است. در آینده می‌توانیم از جوانان خوبی در دوچرخه سواری بهرمند باشیم.

او گفت:: تمام لوازم دوچرخه سواری وارداتی است و به خاطر مشکلات مالی هزینه بالایی دارد. دوچرخه سواری رشته پر مدالی است و وزارت ورزش و جوانان باید نسبت به گذشته کمک‌های بیشتری به دوچرخه سواری بکند تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. رشته‌های مختلفی در دوچرخه سواری وجود دارد که هر کدام لوازم خاص خود را دارد و فدراسیون توانایی این را ندارد که تمام لوازم را به تنهایی فراهم کند. اکثر تیم‌ها به دلیل هزینه‌های بالا از پس تیم داری بر نمی‌آیند وقرارداد‌های بازیکنان را در زمان خود نمی‌توانند پرداخت کنند. تعداد تیم‌ها در حال کم شدن است و امیداوریم شرکت‌های بزرگ حامیان مالی تیم‌های لیگ شوند. بهترین تمرین برای ملی پوشان، شرکت در مسابقه است. یکی ازمشکلات ما به قرداد‌های بسیار کم بازمی گردد. ملی پوشان هیچ حقوقی از تیم ملی دریافت نمی‌کنند و اگر درحال رکاب زدن هستیم به خاطر علاقه زیاد نسبت به دوچرخه است.


بیشتر بخوانیدوفایی: دوچرخه سواری نیازمند تمرین در پیست چوبی است

نصرآبادی: تیم ملی دوچرخه سواری سرعت پوست اندازی کرده است

فرزاد: جوان گرایی در تیم ملی به بازیکنان انگیزه می‌دهد


انتهای پیام/

 اظهارات رضا رشنو درباره اردو تیم ملی دوچرخه سواری برای قهرمانی آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار