پیام‌هایی از جنس مقاومت برای صهیونیست‌ها/ اسرائیل این روز‌ها نگران چیست؟

با وساطت مصر آتش بس میان نیروهای مقاومت و اسرائیل برقرار شد.

پیام هایی از جنس مقاومت برای صهیونیست‌هابه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پذیرش آتش بس ازسوی مقاومت فلسطینی با این پیام انجام شد که روزگار تهاجمات بی پاسخ اسرائیل به غره پایان یافته است و در شرایط تکرار تجاوز اسرائیل محکوم خواهد بود چندین برابر آن راتحمل کند.

در پاسخ فلسطینی‌ها به تجاوز یکشنبه شب رژیم صهیونیستی علاوه برانکه توان موشکی نیروهای مقاومت بیش از گذشته به رخ اسرائیل کشیده شد میزان ضربه پذیری و ناامنی این رژیم که مدعی تجهیز به گنبد اهنین است نیز باسوالاتی جدی مواجه شد.

اسرائیل در شرایط جدید و در سایه این حملات به این جمع بندی رسید که حتی اگر کل شیوخ عرب را در سایه تهدید یا تطمیع باخود همراه کند همچنان بایستی نسبت به مرزهای شمالی وجنوبی خود کاملا نگران باشد، مرزهایی که درتسخیر محور مقاومت است و شعار تاکید برحق فلسطینیان و مبارزه با اشغال را در صدر توجهات خود قرارداده است.


بیشتر بخوانید:روش جالب مقابله با گاز اشک آور در فلسطین+تصاویر


در سایه تحولات دوروز گذشته درغزه و برخورداری نیروهای مقاومت ازدست برتر دراین ماجرا بنظر میرسد پروژه موسوم به "معامله ترامپ" با دشواریهای جدیدی مواجه شده باشد .اما اینکه امریکا به اصلاح این طرح یا به تعویق انداختن ان مبادرت کند ویا باچشم بستن بر واقعیتهای فلسطین براجرای ان اصرار بورزد نیازمند گذر زمان خواهد بود.

منبع:العالم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.