تمدید مهلت شرکت در جشنواره بزرگ مجری شو در قزوین

مهلت شرکت در اولین جشنواره بزرگ «مجری شو» در قزوین تا ۱۰ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ درافشانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با بیان اینکه مهلت شرکت در جشنواره بزرگ مجری شو در قزوین تمدید شده است، گفت: «کشف استعداد‌ها و شکوفایی آن‌ها در عرصه اجرا و گویندگی»، «بررسی و آشنایی با آخرین و جدیدترین روش‌های اجرا و گویندگی»، «انتخاب و معرفی مجریان و هنرمندان برتر قزوین»، «آشنایی با پیشکسوتان عرصه اجرا و گویندگی»، «ایجاد بستری مناسب جهت تربیت و تامین نیروی ماهر»، «حمایت و تشویق جوانان مستعد در عرصه اجرا و گویندگی و شناسایی» و «معرفی آثار مکتوب٬فیلم وصوتی در زمینه اجرا و گویندگی» از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

درافشانی افزود: جشنواره بزرگ «مجری شو» در دو بخش رقابت دانش آموزی و آزاد (شرکت در جشنواره برای عموم آزاد است) برگزار می‌شود.

درافشانی افزود: مجریان رسانه ملی در استان کار داوری در مرحله اول و مجریان رسانه ملی در شبکه‌های سراسری دواری مرحله دوم این جشنواره را بر عهده دارند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۳۳۵۱۴۵۳ و ۰۹۳۷۹۵۵۴۲۳۷ تماس بگیرند یا به سایت www.parshamayesh.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تمدید مهلت شرکت در جشنواره بزرگ مجری شو تا دهم آذر ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار