نقد و بررسی کتاب "دختران آفتاب" در کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل

کتابدار کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل از نقد و بررسی کتاب "دختران آفتاب" به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این کتابخانه خبر داد.

فرزانه کریمی، کتابدار کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه نقد و بررسی کتاب "دختران آفتاب " نوشته امیرحسین بانکی در این کتابخانه با حضور اعضای فعال کتابخانه برگزار شد.

وی با بیان اینکه "کتاب ارزشمند دختران آفتاب " تحقیقی روانشناختی و جامعه شناختی، فرهنگی و دینی درباره زنان با محوریت رمان و داستان است بیان داشت: این کتاب از جمله کتاب های ارزشمندی است که در حوزه سبک زندگی، عفاف و حجاب و منزلت زن مسلمان مورد اهتمام جدی قرار گرفته است.

نقد و بررسی کتاب

کریمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در تقریظی مهم درباره این کتاب فرمودند: " در این کتاب های داستانی که هدفش طرح مسائل فکری است، این بهترین کتاب از نویسنده ایرانی است" و همچنین معظم له در بخشی از این تقریظ براینکه این کتاب "باید ترویج شود"تاکید کردند.

کتابدار کتابخانه عمومی شهیدان اسلام با اشاره به اینکه "کتاب دختران آفتاب"تلاش دارد زن و منزلت، شخصیت و هویت او را بشناساند، اظهار داشت: این کتاب با استفاده از سبک داستان مقاله به بررسی، نقد، رد و اثبات مولفه ها و مباحث و شبهات حوزه و خانواده و جامعه می پردازد.

نقد و بررسی کتاب

این مقام مسئول بیان کرد: داستان در حین برگزاری یک اردوی 10 روزه دانشجویی از دانشگاه تهران اتفاق می افتد که به قصد زیارت امام رضا (ع) راهی مشهد شده اند.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار