اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم نهاوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از اعزام و خدمات رسانی کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم نهاوند خبر داد.

اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مومنعلی دارابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با هدف ترویج عدالت در سلامت و دسترسی مردم روستاها و مناطق دور افتاده شهرستان نهاوند و ارتقای سلامت دهان و دندان، کلینیک‌های سیار دندانپزشکی به مدت سه ماه به مناطق محروم شهرستان اعزام شد.

وی افزود: کلینیک سیار دندانپزشکی از تاریخ 20 آبان ماه امسال به مدت سه ماه در روستاهای کمتر برخوردار شهرستان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

دارابی ادامه داد: کلینیک سیار دندانپزشکی به روستاهای محروم شهرستان که از مراکز خدمات جامع سلامت بی‌بهره هستند و یا در نقاطی از شهرستان که دسترسی گروه‌های هدف به این مراکز سخت است اعزام می‌شود و به روستائیان خدمات ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: این کلینیک در قالب یک دستگاه یونیت مجهز به تمامی امکانات دندانپزشکی همه خدماتی که در مراکز خدمات جامع سلامت قابل انجام است، ارائه می‌دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: خدمات دندانپزشکی در روستاها برای جامعه هدف شامل دانش‌آموزان زیر 14 سال و زنان باردار و شیرده به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

دارابی گفت: خدمات دندانپزشکی قابل ارائه در کلینیک سیار شامل ترمیم و پرکردن دندان، جرم گیری، سیلانت تراپی، کشیدن دندان، رادیوگرافی دندان، درمان پالپ زنده، وارنیش فلوراید و سایر خدماتی است که بیمار نیاز دارد.

انتهای پیام/ج

 اعزام کلینیک سیار دندانپزشکی به مناطق محروم نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار