یک منبع آگاه در اولین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از ثابت ماندن ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری خبر داد.

ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ثابت می‌ماندبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین جلسه رسمی دور سوم شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با حضور اکثریت اعضاء برگزار و در آن محمدرضا عارف به اتفاق آرا رئیس و حجت الاسلام سید عبدالواحدموسوی لاری و الیاس حضرتی به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

در این جلسه درباره عملکرد آینده شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بحث و تبادل‌نظرهایی صورت گرفت که با توجه به ضرورت بازنگری آئین نامه و ساختار شورای عالی مقرر شد این آئین نامه توسط کارگروهی بررسی و پیشنهاد اصلاحی جهت طرح و تصویب به شورای عالی ارائه شود تا پس از تصویب امکان تکمیل هیات رئیسه شورای عالی میسر شود.

بیشتر بخوانید: جواب رد عارف و موسوی لاری به معترضان شورای عالی سیاستگذاری
ساز ناکوک اختلافات، سرنوشت دو شورای اصلاح‌طلب را به مرحله جدایی رساند

عارف به انتقادات ترکیب شورای عالی اعتراض کرد/اعضای شورای هماهنگی او را به صبوری دعوت کردند/احزاب شورای عالی با اضافه شدن نهضت آزادی‌ها مخالف بودند

در پیگیری‌های خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد به گفته یک منبع آگاه در این جلسه مقرر شده است که ترکیب شورای عالی سیاست‌گذاری  ثابت بماند و در این راستا تغییری در آن شکل نخواهد گرفت.

گفتنی است پیش از انتقادهای بسیاری نسبت به ترکیب جدید شورای عالی سیاست‌گذاری از سوی  احزاب اصلاح‌طلب مطرح شده بود که حتی در این زمینه بحث استعفای عارف از شورای عالی سیاست‌گذاری را به همراه داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار