آخرین تحولات یمن؛

هلاکت شماری از مزدوران سعودی در الصلو/ اصابت خمپاره‌ متجاوزان به بیمارستان الثوره

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شماری از مزدوران سعودی را در منطقه الصلو در تعز هدف قرار دادند.

هلاکت شماری از مزدوران سعودی در تعز/ تداوم حملات ائتلاف متجاوز عربی به استان‌های مختلف یمنبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری السبأ یمن، یک منبع نظامی اعلام کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مزدوران سعودی را در منطقه الصلو هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند که به هلاکت شماری از عناصر مزدور و انهدام تسلیحات نظامی آنان منجر شد.

ائتلاف متجاوز سعودی نیز حملات هوایی خود به استان‌های مختلف یمن را ادامه داده و در حملاتی به خانه‌ها و دارایی‌های مردم در استان صعده، خسارات مالی بسیاری را به آنان وارد کرد.

همچنین این ائتلاف، ۵ حمله هوایی به منطقه طخیه در شهر مجز داشت که باز هم خانه‌های مردم بی‌گناه یمن در این حملات تخریب شدند.

در شهر الدریهمی در استان الحدیده یک مرد و زن و دو کودک در منطقه الجبلیه در شهر التحتیا بر اثر گلوله باران جنگنده‌های سعودی زخمی شدند.

همچنین در این حملات بیمارستان الثوره مورد اصابت خمپاره‌های سعودی قرار گرفت که به تخریب بخش آزمایشگاهی این مرکز منجر شد.

از سوی دیگر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ۳ روز گذشته ۹ حمله عناصر مزدور و متجاوز سعودی را در شهر العسیر درهم شکستند و شماری از این عناصر را به هلاکت رساندند.

ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی که داعیه‌دار حقوق بشر هستند بیش از ۳ سال است که مردم بی گناه یمن را همه روزه مورد هدف قرار می‌دهند و با اینکه در مجامع عمومی و جهانی و به ویژه آمریکا سخن از پایان دادن به جنگ یمن مطرح شده است، اما حملات این ائتلاف به استان‌های مختلف این کشور در روز‌های گذشته بیشتر شده است که با مقاومت ارتش و کمیته‌های مردمی مواجه و خسارات شدیدی را متحمل شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار