راننده سمند قربانی سبقت غیرمجاز شد

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور کرمانشاه - کامیاران خبر داد و گفت: در اثر این حادثه راننده خودروی سمند جان خود را از دست داد. 

راننده سمند قربانی سبقت غیرمجاز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  سرهنگ "محمد حیدری" رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار داشت: این حادثه رانندگی ساعت حدود 19 شب گذشته (چهارشنبه - 23 آبان) بین یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه کامیون رخ داد.

وی افزود: در این حادثه رانندگی پس از برخورد رخ به رخ دو وسیله نقلیه، خودروی سمند دچار حریق شد و راننده آن نیز جان خود را از دست داد، ضمن اینکه راننده کامیون نیز مصدوم شد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: طبق بررسی های صورت گرفته، سبقت ممنوع و تجاوز به چپ خودروی سمند علت وقوع این حادثه تاسف بار بوده است.

رئیس پلیس راه کرمانشاه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، گفت: متاسفانه عدم توجه به قوانین رانندگی و وجود این ذهنیت اشتباه که حادثه ای برای من رخ نمی دهد باعث تلفات بسیاری در جاده های استان شده است.

وی گفت: در حادثه شب گذشته که در هوایی بارانی و جاده ای لغزنده اتفاق افتاد راننده سمند برای لحظه ای زودتر رسیدن، حادثه تلخی برای خود رقم زد و در آتش تفکر اشتباه خود سوخت.

سرهنگ حیدری در پایان از رانندگان خواست در روزهای پایانی هفته که شاهد بارش باران در اغلب محورهای استان خواهیم بود با احتیاط کامل رانندگی کنند تا حادثه ای برای خود و دیگران اتفاق نیفتد.

انتهای  پیام/ز

 برخورد رخ به رخ دو وسیله نقلیه در حادثه رانندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار