همایش پیاده روی به مناسبت هفته دیابت در بافران نائین

همایش پیاده روی به مناسبت هفته دیابت در بافران نائین برگزارشد.

امیدی زاده رئیس مرکز بهداشت و درمان بافران  در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با تاکید بر اهمیت نقش رسانه ها و خانواده ها در پیشگیری و کنترل از دیابت گفت: : هدف از اینکه هفته ای به نام دیابت نامگذاری شده به دلیل افزایش آگاهی عمومی و حساسیت نسبت به این بیماری است که باید جامعه را نسبت به اهمیت آن حساس کنیم.
وی با اشاره به برگزاری پیاده روی هفته دیابت، افزود : تمام تلاش همکارانم این است که در وهله اول پرونده های مجموعه را فعال و با سمبل سازی و حرکت نمادین پیاده روی در این روز بتوانیم توجه عموم را به مسئله دیابت سوق دهیم.
رئیس مرکز بهداشت و درمان بافران اظهار نمود :برگزاری این گونه مراسم های نمادین باعث افزایش آگاهی های مردم در خصوص بیماری دیابت و تقویت خود مراقبتی در آن ها می شود. 
وی با اشاره به اینکه هر فرد می تواند با رعایت نکات ساده در پیشگیری و کنترل این بیماری قدم بردارد گفت: افرادی در اطراف ما هستند که از قند خون بالای خود اطلاع نداشته و این امر باعث اهمیت پررنگ شدن اطلاع رسانی در مورد دیابت می شود.
همایش پیاده روی هفته دیابت با ایجاد حساسیت و اهمیت این بیماری با حضور مردم بافران از مرکز بهداشت و درمان این شهر شروع و تا بوستان فرهنگ بافران ادامه داشت و در پایان از شرکت کنندگان تست قند خون گرفته شد.

 

انتهای پیام /س

 هفته دیابت در بافران نائین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.