وجوود ۳ هزار عنوان کتاب تخصصی در کتابخانه اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی از وجود ۳ هزار عنوان کتاب تخصصی در این اداره کل خبر داد.

اکبری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: کتابخانه حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی با حدود 3 هزار  عنوان کتاب تخصصی مربوط به محیط زیست یکی از کتابخانه های فعال در سطح استان می باشد که به علاقمندان به کتاب و محیط زیست خدمات ارائه می کند.

اکبری افزود: این کتابخانه در سال84 با تعداد حدود  هزار و 500 جلدکتاب تخصصی در زمینه محیط زیست شروع به کار کرد و در حال حاضر دارای بیش از 3 هزار  جلد كتاب فارسی و انگليسی و بيش از200جلد نشريه تخصصی و مرتبط با موضوع محیط زیست است.

وی ادامه داد: این کتابخانه همه روزه پذیرای دانشجویان ، دانش آموزان ، اساتید دانشگاهی ، فرهنگیان و عموم علاقمندان به محیط زیست قرار می گیرد و از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد زیادی ازدانشجویان از کتابخانه این اداره کل بازدید و فراخور نیاز خود از کتب موجود در آن استفاده کرده اند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اظهار کرد: همه علاقه مندان به کتاب می توانند همه روزه در ساعت اداری به این کتابخانه در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان واقع در خیابان شهید محلاتی مراجعه واز کتب این کتابخانه استفاده نمایند.

انتهای پیام/ ط آ

کتابخانه ی حفاظت محیط زیست  از فعال ترین  کتابخانه های  سطح استان 

برچسب ها: محیط زیست ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.