آغاز رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور در آبادان

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور از صبح امروز پنجشنبه به میزبانی منطقه آزاد اروند در شهرستان آبادان آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور که در سالن کوثر مجموعه ورزشی شهید قنوتی بوارده جنوبی آبادان در حال برگزاری است، با تقابل تیم‌های تهران و خوزستان در تشک A و دیدار البرز و کردستان بر روی تشک B آغاز شد.

تیم‌های فارس، لرستان، اردبیل، قم، توابع تهران و مازندران دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند که به مدت دو روز با یگدیرگر به رقابت خواهند پرداخت.

دور مقدماتی این رقابت‌ها امروز پنجشنبه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و صبح جمعه با رقابت رده‌بندی دنبال خواهد شد.

ظهر جمعه نیز دیدار فینال این مسابقات از ساعت 16 آغاز خواهد شد و پس از آن رقابت‌های انفرادی اوزان مختلف آغاز خواهد شد.

میلاد قلاوند رئیس هیات کشتی منطقه آزاد اروند در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه این مسابقات، گفت: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور در گروه اول به میزبانی شهر بادان از امروز آغاز شد.

وی افزود: تمامی تیم های روز گذشته وارد منطقه شدند و وزن کشی نیز عصر چهارشنبه صورت گرفت، نفرات برتر این مسابقات مجوز حضور در انتخابی تیم ملی را به دست خواهند آورد.

رئیس هیات کشتی منطقه آزاد اروند با بیان اینکه ۱۰ تیم برتر کشور در این مسابقات حضور دارند و قهرمانان نامی ایران در این دوره حضور پیدا کرده اند، گفت: ۱۱۶ ورزشکار برای حضور در این رقابت ها پذیرش شده‌اند و در کنار آنان نیز کادر فنی و داورانی از سراسر کشور برای برگزاری ای مسابقات به آبادان سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/ د

رقابت 116 فرنگی‌کار برای رسیدن به دو بنده تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.