مقامات کشوری درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفتند

در پی درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی بر اثر سانحه رانندگی در جریان سفر به استان گلستان، مقامات کشور پیام های تسلیتی ارسال کردند.

مقامات کشوری درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفتندبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعی از مسئولین کشوری با صدور پیام هایی، درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاون وی طی سانحه رانندگی را تسلیت گفتند.

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور

معاون اول رئیس جمهوی در پیام تسلیت خود آورده است: مرحوم دکتر نوربخش از پزشکان ارزشمند و مدیران باتجربه کشور بود و پدر بزرگوارش نیز عمر خود را در حوزه سلامت و درمان و ارائه خدمات فراوان به مردم بیرجند و قائن در استان خراسان جنوبی صرف نمود که خدمات این خاندان سادات خیرخواه، هرگز از یاد و خاطر مردم این منطقه فراموش نخواهد شد.

مرحوم تاج الدین نیز که نمایندهٔ مردم اصفهان در دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بود، خدماتی ارزنده و کارنامه‌ای درخشان از خود برجای گذاشت.

محمود واعظی

متن پیام تسلیت محمود واعظی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

رحلت ناگهانی و تاسف بار دو تن از همراهان صدیق و پرتلاش دولت تدبیر وامید، آقایان دکتر سید تقی نوربخش، مدیرعامل پرتلاش سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی آن سازمان؛ در سانحه رانندگی و حین انجام ماموریت اداری و خدمت به مردم شریف کشورمان، موجب غم و اندوه فراوان شد.

این ضایعه دردناک را به خانواده های محترم این عزیزان و کلیه همکاران مرتبط با خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی تسلیت می گویم و از درگاه خدای سبحان برای آن خدمتگزاران فقید، اجر جزیل و علو درجات، و  برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهور

پیام تسلیت رئیس سازمان انرژی اتمی

علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی نیز در پیام تسلیت خود، ضمن ابراز همدردی با خانواده این عزیزان آورده است: این عزیزان از خدمتگزاران خدوم و پاک دست نظام اسلامی و تلاشگران عرصه خدمت به مردم ایران بویژه کارگران زحمتکش و عزیز بودند.

محسن حاجی میرزای دبیر هیات دولت

دبیر هیات دولت نیز در پیامی آورده است:

خبر بسیار تلخ و سنگین بود؛ دکتر سید محمد تقی نوربخش دیگر در میان ما نیست. او مردی بسیار پاک‌دست، پرتلاش و عمیقا دلسوز جامعه کارگری بود. همواره تلاش می‌کرد که مستمری‌ها در هر شرایطی با تاخیر روبه‌رو نشود و به آن افتخار می‌کرد. دیدارهای ما سرشار از خاطرات تعهد عمیق آن مرحوم است.

رضوان الهی ثمره سخت‌کوشی‌های او باد.

حسینعلی امیری معاون امورمجلس رئیس جمهور

معاون امور مجلس رئیس جمهور هم در پیامی درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون ایشان را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
اناالله و انا الیه راجعون

خبر تلخ و دلخراش سانحه تصادف رانندگی و درگذشت همکار گرامی مرحوم جناب آقای عبدالرحمن تاج الدین، معاون امور مجلس سازمان تامین اجتماعی که از همکاران متدین، پرتلاش و مسئولیت پذیر در کسوت نمایندگی مجلس شورای اسلامی و نیز منشا خدمات ارزنده‌ایی به نظام جمهوری اسلامی بودند و همچنین در گذشت مرحوم دکتر سید تقی نوربخش، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی که او نیز انسانی شریف و مومن و مدیری پرتلاش بودند موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

اینجانب این ضایعه دردناک را به همکاران محترم و خانواده و بازماندگان محترم آن دو عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان جل و اعلا برای آنها علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

حسینعلی امیری

معاون امورمجلس رئیس جمهور

پیام تسلیت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گلستان

متن پیام محمد شریعتمداری و سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون

سانحه رانندگی هولناکی که عصر امروز 24 آبان در محور کردکوی به گرگان در استان گلستان رخ داد و منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر توانمند و دو انسان دلسوز به مردم و به میهن عزیز اسلامی مان، آقایان «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و «عبدالرحمن تاج الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گردید، آنچنان سخت و دردناک بود که هنوز باوری نسبت به درگذشت آنان در فکر و ذهنمان نمی‌گنجد.
بی شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران خدمات و زحمات بی‌دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و براستی که مدیران خدوم در قلب پاک ملت جای دارند.

اینجانبان ضمن تقدیر از پیگیری‌های ریاست محترم جمهوری و معاون اول رئیس جمهور این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت داریم.

محمد شریعتمداری سید مناف هاشمی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استاندار گلستان

پیام تسلیت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

وزیر بهداشت در پیامی درگذشت  سیدتقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

ناباورانه خبر درگذشت دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و مرحوم عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس آن سازمان در پی سانحه رانندگی و حین ماموریت اداری و خدمت به مردم عزیزمان را شنیدم.

با کمال تاسف و تاثر این ضایعه سنگین را به خانواده‎های محترم ایشان و همچنین همکاران ارجمند در سازمان تامین اجتماعی و جامعه پزشکی تسلیت می‌گویم.

در شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و با توسل به آن امام همام؛ از پروردگار منّان، رحمت بیکران برای آن خادمان ملت، و شکیبایی و سلامت برای عموم بازماندگان خواهانم.

سید حسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان

در پیام تسلیت مسعود سلطانی‌فر آمده است:

با تاسف و اندوه فراوان، درگذشت دکتر نوربخش رئیس و دکتر تاج الدین معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای عزیزان فقید رحمت و مغفرت و برای عموم بازماندگان داغدار صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور

متن پیام عبدالرضا رحمانی فضلی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه تاسف برانگیز درگذشت همکاران خدوم و عزیز آقایان دکتر نوربخش و تاج الدین در سانحه رانندگی موجب تاثر و اندوه فراوان شد. این حادثه دلخراش را به خانواده داغدار این خدمتگزاران صادق نظام جمهوری اسلامی ایران که به هنگام انجام خدمت به هموطنان به لقاءالله شتافتند و همچنین کلیه همکاران زحمتکش در سازمان تامین اجتماعی و مردم عزیز میهن اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن مسافران کوی دلدادگی و ماوای ابدی و آرامش بخش اجر جزیل و علو درجات را از خداوند منان خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور

محمد رضا  عارف

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا دو مدیر موفق کشور، خدمتگزاران صدیق مردم و دلسوزان این مرز و بوم آقایان دکتر سید محمد تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در آستانه شهادت امام حسن عسگری (ع) بر اثر سانحه رانندگی به جوار رحمت حق عروج نمایند و فارغ از زحمت این دنیای خاکی در پیشگاه حضرت حق آرام گیرند. تحمل این ضایعه بزرگ، سخت است و مطمئنا جز با یاد خداوند و امید به اعطای صبر از جانب او تحمل این مصیبت غیرممکن است. هر کس که از نزدیک با این عزیزان سفر کرده، آشنایی داشت مفتون نجابت، مهربانی، صفا، پاکی و خلوص آن‌ها و شیفته سخت‌کوشی و خستگی‌ناپذیری آن‌ها می‌شد.

بدون تردید نام بزرگ این عزیزان در قلب و حافظه مردم ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانب وظیفه می‌دانم، درگذشت نابهنگام این اسوه‌های جهاد و تلاش و ایثارگران خدوم، که در مسیر خدمت به مردم، جان خود را تقدیم نمودند به پیشگاه امام زمان (عج) مقام معظم رهبری، هیات دولت جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگوار ایران و خانواده‌های سوگوار و مصیبت دیده ایشان تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان علودرجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌کنم.

پیام تسلیت  ولایتی  رئیس هیئت موسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامی

ولایتی رئیس هیئت موسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامی در پی در گذشت مرحوم دکتر سید تقی نوربخش و مرحوم عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی این سازمان، طی پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

دریافت خبر ناگوار و دردناک حادثه رانندگی و درگذشت جناب آقایان نوربخش و تاج الدین که در مسیر خدمت و انجام وظیفه به وقوع پیوست، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

مرحوم نوربخش از مدیران متعهد و با تجربه کشور و یک پزشک ارزشی بود که همواره در مسیر خدمت به مردم تلاش کرد و اثرات ارزشمندی را نیز بر جای گذارد و همراه ایشان مرحوم تاج الدین نیز از مدیران فعال و شایسته کشور بودند که فقدان این دو همراه، بسیار تاسف برانگیز است.

اینجانب ضایعه درگذشت این دو عزیز را به خانواده و بازماندگان و همچنین همراهان این دو عزیز در سازمان تامین اجتماعی تسلیت گفته، صبر و اجر آرزومندم و از درگاه خداوند متعال، غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ضایعه درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تأمین اجتماعی کشور را در جریان سانحه رانندگی تسلیت گفت.

متن پیام امیر سرتیپ حاتمی به شرح زیر است.

کل من علی‌ها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

سانحه رانندگی هولناکی که منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر شایسته و مجاهد و دو انسان دلسوز، آقایان «سیدتقی نوربخش» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و «عبدالرحمن تاج الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گردید، چنان سخت و دردناک بود که اندوه ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگارچاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

بی شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران تلاش مجاهدانه و بی دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و براستی که مدیران خدوم در قلب و ذهن پاک ملت جاویدان خواهند بود.

اینجانب این حادثه جانگداز و سخت را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
سلام تسلیت میگیم بسیار ناراحت شدیم روحشان با امام حسن عسگری ع قرین رحمت الهی باشند.... حتما با تمام وجود بررسی بشه چگونگی تصادف
آخرین اخبار