امام جمعه یزد گفت: دخالت دادن مردم در تمام امور نظام و کشور یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  آیت الله محمدرضا ناصری‌یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان ضمن تسلیت بابت شهادت امام حسن (ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان (ع) اظهار کرد: ائمه اطهار به واسطه مسئولیت و مأموریتشان حجت خدا بر زمین و از نظر صفات شخصی مظهر اسمأ الله هستند.

وی با بیان این‌که جامعه همیشه به مروجان دینی و هدایت‌گران اجتماعی نیاز دارد، افزود: امامان و ائمه اطهار همیشه حضور دارند و برای هدایت جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود هفته بسیج را یکی از مناسبت‌های حائز اهمیت در هفته پیشرو دانست و گفت: تمام دستاورد‌های کشور مدیون حضور بسیجیان و نهادینه شدن فرهنگ و روحیه بسیجی است که بدست امام خمینی (ره) در ایران اسلامی ایجاد شده است.

ناصری‌یزدی بسیج را نماد بارز مشارکت عمومی در پیشبرد اهداف نظام عنوان و تصریح کرد: دخالت دادن مردم در تمام امور نظام و کشور یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول مردمی بودن را بارزترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی از ابتدا تاکنون تمام قد از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب و دین مبین اسلام دفاع کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد در ادامه با اشاره به جنایات عربستان سعودی در یمن تصریح کرد: توکل به خدا، وحدت و یکپارچگی و صبوری رمز موفقیت جامعه اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

وی در پایان با بیان این‌که دشمنان دین و نظام اسلامی سعی دارند به نام شادی جامعه اسلامی را به سمت گناه بکشانند، رعایت حجاب در جامعه و ادارات را ضروری دانست و تأکید کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران باید مانع ترویج بی حجابی در جامعه شوند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار