رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ قهرمانی جهان؛

قیاسی و شعبانی در رده بندی/اشفاقی و اصغری حذف شدند؛30 وزن،صفر فینالیست

مرتضی قیاسی و علی شعبانی به دیدار رده بندی رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز نخست رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 در بخارست رومانی برگزار شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که مرتضی قیاسی و علی شعبانی به دیدار رده بندی رسیدند.

بر همین اساس در وزن 57 کیلوگرم علی رضا سرلک پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل توشیهیرو هاسگاوا از ژاپن با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور کشتی گیر ژاپنی به دیدار فینال سرلک برای کسب مدال برنز می تواند در گروه شانش مجدد به کار خود ادامه دهد.وی در این گروه ابتدا به مصاف جک مولر از آمریکا برود و در صورت غلبه بر این حریف در دیدار رده بندی مقابل وانهائو زو از چین کشتی بگیرد.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست در مصاف با واردگس کاراپتیان از ارمنستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور دوم نیز الیاس ژومای از قزاقستان را با نتیجه 5 بر شکست داد و در دور سوم نیز با نتیجه 10 بر صفر از سد کولتون مکریستال از آمریکا گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قیاسی در این مرحله و در یک کشتی بسیار نزدیک در حالی که تا ثانیه های پایانی با نتیجه 4 بر 2 مقابل ری هیگوچی نایب قهرمان المپیک 2016 از ژاپن پیش بود 4 بر 4 مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 70 کیلوگرم نیما اشفاقی در دور اول مقابل گئورگ مخیان از ارمنستان با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، اشفاقی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 79 کیلوگرم مجتبی اصغری پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مقابل یاجورو یاماساکی از ژاپن با نتیجه 3 بر 3 شکست خورد و با توجه به شکست حریف ژاپنی در نیمه نهایی،اصغری حذف شد.

در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل سیمونه ایناتونی از ایتالیا با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد وی در دور بعد اریک تیله از آلمان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. شعبانی در این مرحله مقابل گیوی ماتچاراشویلی از گرجستان 10 بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رسید.

تیم های ایران در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان 2018 جهان و همچنین رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان در مجموع 30 وزن،هیچ فینالیستی نداشتند و با توجه به برگزاری مسابقات 5 وزن نخست کشتی آزاد امیدهای جهان و عدم حضور نمایندگان کشورمان در دیدار پایانی،گوش شکسته ها در 35 وزن شانس کسب هیچ مدال طلایی را نخواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

آزادکاران امید ایران در پنج وزن دوم رقابت های جهانی حریفان خود را شناختند

عنوان ششمی ایران در کشتی فرنگی امید های جهان/گرجستان قهرمان شد


انتهای پیام/

شانس کسب 3 مدال برنز برای ایران در رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار