ارشد نظامی ارتش در گلستان:

آزادسازی سوسنگرد یک عملیات موفق بود

ارشد نظامی ارتش در گلستان گفت: آزادسازی سوسنگرد از موفق‌ترین و اثر گذارترین عملیات‌های دفاع مقدس به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان، امیر سرتیپ ۲ محمد غفاری ارشد نظامی ارتش در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰ در مراسم همایش نکوداشت سالروز شکست حصر وآزاد سازی سوسنگرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: رژیم بعث در هنگام وقوع جنگ تحمیلی٬ پنجمین نیروی زمینی قدرتمند دنیا را در اختیار داشت واز طراحان قوی و عناصر مختلف برای آغاز یک جنگ و تهاجم گسترده برخوردار بود که آزاد سازی سوسنگرد از موفق‌ترین و اثر گذارترین عملیات‌ها دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در آزاد سازی سوسنگرد چند مولفه مهم و شاخص قابل ذکر است، اندیشه و تدابیر حضرت امام و حضور نظارت مقام معظم رهبری، ولایت پذیری رزمندگان، وحدت نیرو‌های مسلح ارتش، سپاه، بسیج و ستادجنگ‌های نامنظم شهید چمران و ایستادگی مردم و جوانان این شهر در برابر دشمنان بعثی بود.

امیر سرتیپ ۲ محمد غفاری افزود: بر این اساس، یک لشکر زرهی با سه تیپ یک گردان نیروی مخصوص، یک گردان پیاده و دو گردان کماندو دشمن شکست خورد که این اوج افتخار برای ایران مقتدر است.

وی با اشاره به نقش راهبردی مقام معظم رهبری در این عملیات گفت: از ویژگی‌های بارز رهبری در دوران دفاع مقدس علاقمند به حضورو مشاهده نزدیک صحنه نبرد بود که باعث تقویت روحیه رزمندگان شد.

ارشد نظامی ارتش در استان گلستان گفت: رزمندگان توانستند با دستان خالی در برابر دشمنان افتخاری بزرگ را رقم بزنند که این می‌تواند الگوی شایسته برای نسل جوان و مدیران در ایستادگی در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان و رهایی از جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی باشد.

انتهای پیام/م

 

صحبت های ارشد نظامی ارتش در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.