ساخت ۲۷۵ واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان قصرشیرین

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین از ساخت ۲۷۵ واحد مسکونی شهری و روستایی این شهرستان که در جریان زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان پارسال تخریب شده بود، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حشمت الله رضایی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : از مجموع واحد‌های تازه احداث شده در مناطق زلزله زده ، ۱۵ واحد در مناطق شهری و ۲۶۰ واحد نیز در مناطق روستایی است.

وی با بیان اینکه در زلزله غرب کرمانشاه آبان پارسال در مجموع ۹۶۰ واحد مسکونی تخریب شد، گفت : از واحد‌های تخریبی، ۶۵۰ واحد مسکونی شهری و ۳۱۰ واحد مسکونی روستایی است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : اکنون ۶۴۴ واحد مسکونی شهری و روستایی قصرشیرین در مرحله پی کنی، ۶۴۲ واحد در مرحله پی سازی، ۵۴۹ واحد در مرحله اسکلت بندی، ۳۸۹ واحد در مرحله دیوارچینی، ۴۲۹ واحد در مرحله سقف گذاری و ۳۷۳ واحد نیز در مرحله گچ و خاک است.

رضایی عنوان کرد : پنج هزار و ۲۰۷ تن از مالکان واحد‌های مسکونی آسیب دیده شهری و روستایی ناشی از زلزله ۷.۳ دهم ریشتری ۲۱ آبان پارسال برای دریافت تسهیلات مورد نیاز بازسازی به بانک‌های عامل این شهرستان خبر داد.

این مقام مسئول گفت: از مجموع واحد‌های معرفی شده به بانک‌های عامل، مالکان پنج هزار و ۱۴۱ واحد مسکونی با عقد قرارداد با بانک‌های عامل، موفق به دریافت تسهیلات مورد نیاز شدند.

رضایی اضافه کرد : از مجموع واحد‌هایی که تسهیلات ساخت و یا تعمیرات را دریافت کرده اند، ۶۴۴ واحد احداثی و چهار هزار و ۴۷۷ واحد نیز تعمیری است.

وی گفت: همچنین برای یک هزار و ۶۱۱ مستاجر واحد‌های تعمیری و احداثی در این شهرستان تشکل پرونده شده است و تاکنون برای ۳۰۸ واحد مسکونی شهری و ۱۰ واحد تجاری قصرشیرین توسط شهرداری نیز پروانه ساخت صادر شده است.

 

انتهای پیام/د

معرفی پنج هزار و ۲۰۷ تن از مالکان واحد‌های مسکونی آسیب دیده ناشی از زلزله به بانک‌های عامل

 

برچسب ها: احداث ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار