مدیرکل ارشاد اسلامی همدان در جمع خبرنگاران؛

مخالف تبعیض های رنگی در جشنواره تئاتر کودک هستیم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در روند برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به شدت با تبعیض های رنگی و نابرابری ها مخالف هستیم.

به شدت با تبعیض های رنگی در جشنواره تئاتر کودک مخالف هستیمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در نشست خبری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با تأکید برایجاد توازن عدالت فرهنگی و هنری و استفاده عادلانه همه مردم از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: بهره مندی همه محلات از این رویداد بین المللی از جمله اقداماتی است که در دستور کار است.

وی ادامه داد: شعار جشنواره امسال "کودک و حقوق اجتماعی" است، کودکان و نوجوانان این کشور به یک اندازه از همه امکانات فرهنگی و اجتماعی سهم دارند، نباید دچار تبعیض های اجتماعی شویم و کودکان حاشیه شهر هم باید از برنامه های این جشنواره برخوردار شوند.

درویش نژاد با اشاره به اثر بخشی جشنواره در ذهن و شخصیت کودکان سراسر جهان گفت: همه کودکان به ویژه فرزندان ایران باید از این برنامه بهره مند شوند.

این مسئول افزود: توجه به کودکان قشر ضعیف جامعه و مناطق حاشیه نشین شهرهای استان و روستاها را در اولویت قرار داده ایم.

درویش نژاد با تأکید بر اینکه تئاتر کودک تأثیرگذارترین اثر به لحاظ هنری، روانشناختی و جامع شناختی است، یادآور شد: هنرمندان و شخصیت های برجسته هنری و فرهنگی از سراسر کشور باهدف هویت بخشی به جشنواره و احترام به کودکان ایران به جشنواره دعوت شده اند.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان همدان به روند برگزاری جشنواره اشاره و خاطرنشان کرد: امسال علاوه بر اجرای برنامه های اصلی و جانبی جشنواره تئاتر، جشن یکصد سالگی و یک ربع قرن فعالیت جشنواره در شهر همدان را به شادی و سرور می نشینیم.

گفتنی است، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 28 آبان تا چهارم آذر 1397 با میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

با تبعیض های رنگی در جشنواره تئاتر کودک مخالف هستیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.