از ۲۸ آبان انجام می شود؛

حضور 13 کشور خارجی در جشنواره بین المللی تئاتر کودک همدان

13 کشور خارجی در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان حضور خواهند داشت.

حضور 13 کشور خارجی در جشنواره بین المللی تئاتر کودک همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مریم کاظمی، دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در نشست با اصحاب رسانه استان همدان اظهار داشت: در بخش بین الملل ۱۳ کشور شرکت می‌کنند که ۳ کشور در کارگاه حضور دارند و ۱۰ کشور هم برای اجرا به همدان می آیند.

مریم کاظمی افزود: پارسال ۸ کشور میهمان جشنواره بودند، اما امسال علاوه بر ۱۳ کشور حاضر، از ۱۴ استان هم گروه‌های نمایشی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در مجموع ۶۲ اجرا خواهیم داشت که در ۱۴ سالن، پلاتو و تئاتر خیابانی برای علاقه دمندان اجرا خواهد شد.

کاظمی یادآور شد: از ۵۰۰ میهمان این جشنواره ۱۸۰ نفر خارجی هستند.

دبیر اجرایی جشنواره با تاکید بر اینکه جشنواره فرصتی است که هنرمندان تولیدات یک سال را به نمایش گذاشته و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، گفت: اگر در طول یک سال گذشته آثار قوی و فاخری اجرا شده باشد، قطعا جشنواره پربارتری برگزار خواهیم کرد.

مریم کاظمی یادآور شد: انتخاب آثار صرفا با توجه به کیفیت انجام می شود و اینکه نمایش مربوط به تهران است یا استان ها تاثیری در انتخاب ها ندارد.

گفتنی است، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 28  تا چهارم آذر 1397 با میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

13 کشور خارجی در جشنواره بین المللی تئاتر کودک همدان حضور دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.