کشف بیش از ۹۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس آباده و اصفهان

فرمانده نیروی انتظامی آباده از کشف ۹۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبازره با مواد مخدر این شهرستان و استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ طهماسب سمائی فرمانده نیروی انتظامی آباده بیان کرد: در راستای تشدید اقدامات مبارزه‌ای با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و تعامل بین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آباده و اصفهان، مأموران از تردد یک دستگاه سمند حامل مواد مخدر مطلع شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت که پس از انجام یکسری کار‌های اطلاعاتی و پلیسی، خودرو مورد نظر در محور آباده - اصفهان شناسایی شد.

سرهنگ سمائی ادامه داد: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و ماموران موفق شدند در بازرسی از آن، میزان ۹۸ کیلوگرم تریاک کشف و راننده را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آباده با اشاره به اینکه در این خصوص یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد، افزود: متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ سمائی گفت: نیروی انتظامی شهرستان آباده با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط، اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی است.

انتهای پیام/چ

کشف مواد مخدر در فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.