فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم از اجرای بیش از ۴٠برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: شعار بسیج مظهر ایستادگی، وحدت و خدمت است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ حسین آزادی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا بتوان تفکر و روحیه بسیجی در آحاد ملت به ویژه جوانان پرشور نهادینه کرد تا با روحیه بسیجی اهداف نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تحقق شود.

سرهنگ آزادی نژاد بااشاره به فرمایشات امام  راحل و عظیم الشأن انقلاب  فرمودند: من هم آرزو می‌کنم و از خدا می‌خواهم که با بسیجیان محشور باشم چراکه بسیج یک افتخار و یک ارزش است سعی کنید این روحیه بسیجی را برای کشور و انقلاب و اسلام حفظ کنید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با اشاره به اینکه شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت وخدمت است گفت: بیش از ۴٠برنامه در هفته بسیج در این شهرستان اجرا می شود.

وی  با اشاره به اینکه شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت وخدمت است، افزود: سپاه بسیج خاتم در هفته بسیج که از ۲۹ آبان آغاز و تا ۵ آذر ادامه دارد برنامه‌های متنوعی از جمله نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع جهاد کبیر دستاورد‌های انقلاب، حمایت از تولید ایرانی و اقتصاد مقاومتی، دیدار با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، دیدار باخانواده شهدا، اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و اعزام گروه‌های جهادی به روستا‌های شهرستان، برگزاری رزمایش و تمرینات تاکتیکی و جشنواره سرود از برنامه‌های این هفته در شهرستان خاتم است.

انتهای پیام/ی

بیش از ۴٠برنامه در هفته بسیج در خاتم اجرا می شود

 

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.