معاون درمان علوم پزشکی گلستان گفت: علت فوت جوان ۳۵ ضایعه شدید قلبی بوده و غیرفعال بودن مرکز درمانی کذب است.

تعطیلی بخش قلب بیمارستان صیاد شیرازی کذب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، عباس بدخشان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان عصرامروز در جمع خبرنگاران استان گفت: جوان ۳۵ ساله در بامداد روز پنج شنبه ۲۷ آبان ماه به دلیل سکته قلبی فوق حاد و گسترده به مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی مراجعه کرد که به دلیل ضایعه قلبی درگذشت.

بداخشان افزود: این بیمار پس از مراجعه به بیمارستان تحت درمان متخصص قلب استان و فلوشیپ آنژیوپلاستی قرار گرفت و از آنجایی که مرکز تخصصی قلب استان و محل اجرای برنامه ۲۴۷ (سکته قلبی حاد) در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان کردکوی قرار دارد بیمار برای مداوا به این مرکز فرستاده شد.

وی ادامه داد: بیمارستان امیرالمومنین کردکوی دارای امکانات تخصصی وفوق تخصصی بیشتری برای ارائه خدمات قلبی است و بنا به تشخیص پزشک معالج ومتخصص قلب بیمار درحین احیای قلبی ریوی به این مرکز درمانی اعزام شد.

وی ادامه داد: متاسفانه شدت ضایعه قلبی این جوان ۳۵ ساله به حدی بود که با وجود همراهی متخصص قلب و کارشناس پرستاری مجرب در مسیر، باز هم دچار ایست قلبی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان پیرامون دلیل درگذشت این جوان گفت: مرگ جوان تعطیلی بخش قلب بیمارستان صیاد شیرازی نبوده، و مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان قادر است تا سطحی از خدمات انژیوگرافی را به بیماران اورژانسی ارائه کند.

وی در پایان افزود: امیدواریم با رفع محدودیت‌های مالی و تجهیزاتی در آینده بتوانیم به بیماران با هر میزان ضایعات قلبی در مرکز شهید صیاد شیرازی خدمات فوق تخصصی ارائه دهیم.

انتهای پیام /ی

 

مرگ جوان 35 ساله

برچسب ها: اخبار علمی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.