فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر از اجرای طرح مرصاد با موضوع پاکسازی مناطق آلوده در اين شهرستان و دستگيری 30 نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "علي جعفري نژاد"فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر  اظهار داشت: اجراي مستمرطرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي و پاكسازي مناطق آلوده در اولویت های فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار دارد.

وی در ادامه افزود: این اقدام در قالب طرح هماهنگ شده و در راستاي اجراي طرح مرصاد با موضوع پاکسازي مناطق آلوده به منظور، زيبا سازي چهره شهر، مقابله با مخلان نظم و امنیت و كاهش ساير جرائم در سطح شهرستان به اجرا در آمده است.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر همچنین تصریح کرد: در این رابطه، طی اجرای این طرح 30 نفر کارتن خواب، معتاد پرخطر و متجاهر و مخل نظم و امنیت دستگیر شدند.

سرهنگ جعفري نژاد در پايان با اشاره به رضايتمندي شهروندان از اجراي اين طرح ها از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع ازهرگونه فعاليت مشكوک امنيتي مراتب را در اسرع وقت به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری  مخلان نظم و امنیت در خمینی شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.