وقوع ۱۶۵ فقره تصادف درشهر‌ها / ترافیک روان در محور‌های برون شهری گیلان

معاون عملیات پلیس راهور گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۵ فقره تصادف در شهر‌های گیلان رخ داده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سرهنگ شهرام نوروزی معاون عملیات پلیس راهور گیلان گفت: در شبانه روز گذشته ۱۶۵ فقره تصادف منجر به جرح و خسارت در شهر‌های گیلان رخ داد که از این تعداد سوانح رانندگی ۱۴۹ فقره تصادف خسارتی و ۱۶ تصادف صورت جرحی بوده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد تصادف‌های منجر به جرح ۲۳ نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند افزود: برای جلوگیری از تصادف و حوادث ناگوار، رانندگان باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ شهرام نوروزی با اشاره به اینکه وضعیت ترافیک در شهر‌های گیلان روان است گفت: ترافیک در شهر رشت در برخی از خیابان‌ها متراکم است و تردد به کندی صورت می‌گیرد.

همچنین سرهنگ جابر صفاری جانشین پلیس راه گیلان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته  ۱۷ فقره تصادف در جاده های گیلان رخ داده است .

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته بر اثر وقوع ۱۷ تصادف در جاده‌های گیلان ۱۶ نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند افزود: همچنین در این مدت درمحور امام زاده هاشم بر اثر برخورد خودروی سواری با عابر پیاده، عابر ۶۰ ساله در دم جان سپرد.

جانشین پلیس راه گیلان گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان عادی و روان است .

سرهنگ جابر صفاری گفت: رانندگان می‌توانند با رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

وی افزود: رانندگان و گردشگران از سفر‌های غیر ضروری در محور‌های کوهستانی استان پرهیز کنند و در صورت تردد در این محور‌ها حتما به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

جانشین پلیس راه گیلان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ق

۱۶۵ فقره تصادف درشهر‌های گیلان رخ داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.