کردستان با اقتدار برسکوی قهرمانی کونگ فو جوانان کشور ایستاد

تیم کردستان در پایان رقابت‌های کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی جوانان کشور که در سمنان برگزار شد توانست سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را فتح کند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی جوانان کشور از روز پنجشنبه ۲۴ آبان ماه به میزبانی سمنان آغاز شد و در شامگاه روز جمعه ۲۵ آبان ماه با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، ۲۷۰ کونگ فوکار جوان در قالب ۲۷ تیم به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور در این رقابت‌ها شرکت کردند و به مدت دو روز در اوزان مختلف با هم به مبارزه پرداختند.

کردستان با ۱۰ رزمی کار در این مسابقات حضور یافت و موفق شد با کسب پنج نشان رنگارنگ بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌های کونگ فو نیمه آزاد تکیه بزند.

در نتایج انفرادی مهران الوندی و محمدقادری کونگ فوکاران کردستانی با غلبه بر تمامی حریفان خود نشان طلا را برگردن انداختند و هیوا علیپور و مبین رحیمی نیز توانست جایگاه دوم را کسب کنند و نقره گرفتند.

همچنین محمد التونی دیگر رزمی کار کردستانی در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار گرفت و صاحب نشان برنز شد.

در نتایج تیمی، تیم کردستان با کسب دو نشان طلا، دو نقره و یک برنز با اقتدار بر سکوی قهرمانی قرار گرفت و تیم‌های البرز و تهران نیز عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است، محمد باستانی مربیگری و کاوه قادری سرپرستی تیم کردستان را در این رقابت‌ها بر عهده داشتند.

انتهای پیام/م

درخشش تیم کردستان در رقابت‌های کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی جوانان کشور

برچسب ها: کونگ فو ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.