آمریکا برای پیاده سازی نقشه های خود اعتماد ملت به نظام را نشانه رفته است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دشمنی آمریکا با کشور ایران هیچگاه تمامی ندارد و این کشور برای پیاده سازی نقشه های شوم خود هم اکنون اعتماد ملت ایران به نظام را نشانه رفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در همایش حماسه شکست حصر سوسنگرد در اردبیل اظهار داشت: دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ملت ایران اسلامی تمامی ندارد و این کشور برای پیاده سازی نقشه های شوم خود مستقیما اعتماد ملت ایران به نظام را نشانه رفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان چشم دیدن حضور گسترده نیروهای مردمی، ارتش و فرماندهان نظامی و انتظامی و سپاه را ندارند و به همین دلیل از هر فرصتی برای ایجاد نفاق و تفرقه در جامعه اسلامی استفاده می‌کنند، افزود: اگر امروز انقلاب اسلامی نیروهای جوان و متخصص همچون بسیج دارد پس می توان گفت که هراس اصلی استکبار جهانی از کشور ما همین نیروهای متعهد و بسیجی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل حفظ مقدسات و آرمان‌های اسلامی را هدف مشترک شهدای والامقام دانسته و تصریح کرد: در طول تاریخ ملت ایران خشم و انزجار خود را نسبت به ظلم و استکبار نشان داده‌اند که هم‌اکنون نیز هدف ما این است که با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی راه امام حسین(ع) و شهدای والامقام را ادامه دهیم.

بابازاده پیروی از ولایت فقیه را وظیفه اصلی جوانان و نسل امروزی دانست و اظهار کرد: اگر امروز دشمن با هیمنه پوشالی خود خیال برتری نسبت به کشور ما دارد و در حال دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است باید یقین دانست که این موضوع از پیروی ملت ایران از ولایت فقیه متاثر بوده است.

انتهای پیام/س

ولایت فقیه پشنوانه ملت ایران در برابر هجمه های دشمن است

برچسب ها: ولایت فقیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار