آغاز ویژه برنامه‌های هفته وحدت از فردا در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ویژه برنامه‌های هفته وحدت از فردا در سیستان و بلوچستان آغاز و تا چهارم آذرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ۴۳ برنامه محوری ویژه هفته وحدت از فردا شب در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان شروع و تا چهارم آذرماه ادامه دارد که از این تعداد ۱۰ برنامه در زاهدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان مراسم جشن و سرور، نشست با علما و اندیشمندان شیعه و سنی، محافل انس با قرآن، شب شعر، دیدار باخانواده شهدا طلاب حوزه‌های دینی را از جمله ویژه برنامه‌های هفته وحدت عنوان کرد.

وی اقتدار ایران اسلامی را نشات گرفته از وحدت بین مذاهب و اقوام دانست و افزود: اتحاد و همدلی بین مسلمانان رمز موفقیت آن‌ها در هر عرصه‌ای بوده از این رو هفته وحدت فرصتی برای انرژی گرفتن جهت تحکیم پایه‌های وحدت امت اسلامی به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همه مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان باید در راستای گسترش وحدت در دنیای اسلام گام بردارند تا وحدتی که رهبر معظم انقلاب در نظر دارد در جامعه عملی شود.

وی تصریح کرد: از گذشته‌های دور تمام تلاش دشمنان اسلام ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی بوده که خوشبختانه در حال حاضر وحدت، همبستگی و اتحاد مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در کشور زبانزد و الگویی مناسب برای مسلمانان است که با ایجاد هیچ اختلافی از بین نخواهد رفت.

 

انتهای پیام/ی

 

آغاز هفته وحدت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار