سوپرایز‌های کی‌روش ادامه دارد/ امیری همچنان هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران

هافبک ایرانی تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه در پست جدیدی در تیم ملی فوتبال کشورمان بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دیدار تدارکاتی در ورزشگاه آزادی تهران موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد تیم ملی ترینیداد و توباگو بگذرد و خود را برای تقابل با ونزوئلا آماده کند. شاگردان کی روش امشب (یکشنبه) ساعت ۲۱:۳۰ راهی فرودگاه شده تا به دوحه قطر بروند و آماده بازی با نماینده آمریکای جنوبی شوند.

در اردوی سوم یوز‌های ایرانی، حواشی زیادی وجود داشت. از دلیل غیبت سامان قدوس، هافبک ایرانی باشگاه آمیان فرانسه تا صحبت نکردن بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتبال با اصحاب رسانه که طبق اعلام امیرحسین حسینی، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران دلیل این اتفاق موضوع بازنشستگی مسئولان فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه بود.

البته در دیدار شاگردان کی روش و لارنس در ورزشگاه آزادی، کی روش سوپرایز‌های زیادی داشت. از بازی کردن وحید امیری، هافبک ترابوزان اسپور ترکیه در پست هافبک دفاعی تا حضور وریا غفوری در پست هافبک راست و صحبت کردن با خبرنگار ترینیداد و توباگو‌ی در رختکن تیم ملی در حالی که بازیکنان و اعضای کادرفنی در میکسدزون ورزشگاه آزادی با خبرنگاران ایرانی صحبت نکردند.

امیری که در پرسپولیس و ترابوزان اسپور ترکیه در پست هافبک چپ بازی می‌کند، در تیم ملی و در سیستم کی روش، به عنوان هافبک دفاعی متمایل به چپ بازی می‌کند تا یکی از سوپرایزهای کی روش لقب بگیرد. البته وریا غفوری هم در دقایقی از بازی با توباگو از سمت راست خط دفاعی به پست هافبک راست رفت تا وینفرد شفر، سرمربی تیم استقلال پس از بازی از عنوان سوپرایز استفاده کند.

ملی پوشان کشورمان که در رنکینگ ۳۰ فیفا قرار دارند، باید سه شنبه هفته جاری و (از ساعت ۱۸ به وقت قطر) در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف ونزوئلا بروند.


بیشتر بخوانید:حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو

لارنس: فوتبال ایران در آسیا جزو بهترین‌ها است

یک دقیقه سکوت پیش از دیدار ایران و ترینیداد به احترام جی لوید ساموئل


انتهای پیام/

امیری در پست هافبک دفاعی در تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار