ماجرای توئیت انتقادی آذری جهرمی از صداوسیما چه بود؟ +فیلم

محمدجواد آذری جهرمی بعد از پخش گزارشی انتقادی از صداوسیما درباره شبکه ملی اطلاعات، فیلمی از یک حاشیه همایش استان گیلان را منتشر کرد.

ماجرای توئیت انتقادی آذری جهرمی از صداوسیما +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از آن که گزارش انتقادی ۲۰:۳۰ از شبکه ملی اطلاعات پخش شد، فیلمی کنایه آمیز و انتقادی علیه صداوسیما منتشر کرد.

در گزارش خبریِ پخش‌شده، هدف تنها نگاهی جامع به  طرح شبکه ملی اطلاعات و مرحله کنونی آن بود. آذری جهرمی پس از این گزارش، در شبکه اجتماعی خود فیلمی مربوط به یک همایش را منتشر کرد که در آن، به پای درد دل صاحبان کسب وکار نشسته بود و به حرف آنان گوش می‌داد.


بیشتر بخوانید:فرار رو به جلوی آذری جهرمی در موضوع شبکه ملی اطلاعات


در این فیلم یک جوان دارای کسب وکار، صحبتی را درباره صداوسیما مطرح می‌کند که در میان حرف‌هایش، وزیر ارتباطات به او می‌گوید، تو را ممنوع التصویر نکردند؟ اما اخیرا ویدئویی از آن جوان دارای کسب وکار منتشر شد که می‌گوید: بخشی از حرف‌های من را تقطیع کردند. در ادامه ویدئوی مربوط به این فعال کسب وکار را مشاهده می‌کنید.

/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۴۷ ۲۷ آبان ۱۳۹۷
با سلام
اقای اذری جهرمی مگر کارمندان مخابرات چه کار می کنند که برجی چند میلیون حقوق می گیرند نمام کار سیم کشی کابل کشی نصب دکل تعمیرات را کارگران انجام میدهند
آخرین اخبار