هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال؛

شاهین به صدر رسید/ برد پرگل رفسنجانی ها

هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال با برگزاری ۴ بازی به اتمام رسید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری ۴ بازی پیگیری شد.

در حساس ترین دیدار امروز شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه پارس میانرود با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود قشقایی شیراز عبور کرد تا با ۲۳ امتیاز به صدرجدول رقابت ها راه یابد.تک گل شاگردان محمود فکری در این بازی را رضا دهقان در دقیقه ۶۸ به ثمر رساند.

در حالیکه این روزها زمزمه هایی مبنی بر احتمال جدایی میشو کریستیچویچ از مس رفسجان به گوش می رسید اما این تیم با هدایت مربی کروات خود با برتری قاطع ۴ بر یک مقابل آلومینیوم اراک تا حدی به وضعیت خود در جدول سر و سامان بخشید. مصطفی احمدی(۶ و ۴۵) محمد حسین مهرآزما(۷۰) و اکبر صغیری(۷۹) برای مس و مهدی ترکمان(۳) برای تیم محمد ربیعی گلزنی کردند. با این نتیجه رفسنجانی ها ۱۰ امتیازی شده و در رده سیزدهم ایستادند اما آلومینوم با ۱۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

گل گهر سیرجان با تساوی یک بر یک مقابل شهرداری تبریز فرصت صعود به صدرجدول را از دست داد تا با ۲۱ امتیاز در رده چهارم بماند و شهرداری هم با ۱۲ امتیاز در رتبه یازدهم قرار بگیرد. امیرحسین طاهونی(۱۰) برای شهرداری و پیمان رنجبری(۵۹) برای گل گهر گلزنی کردند.

در آخرین بازی این هفته هم فجرسپاسی پس از مدت ها با برتری مقابل بادران به ۳ امتیاز رسید تا با ۱۲ امتیاز به رده دهم صعود کند اما بادران هم با ۱۵ امتیاز در رده هشتم باقی ماند. تک گل این بازی را علی امیری(۱۹) به ثمر رساند.

انتهای پیام/

نتایج هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار